CDP.pl – ruszyła nowa platforma cyfrowej dystrybucji gier

przez | 12/10/2012

CDP.pl, spółka zależna notowanego na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych producenta i dystrybutora gier – CD Projekt RED – uruchomiła 11 października 2012 r. platformę cyfrowej dystrybucji gier za pośrednictwem internetu. W oparciu o 18 lat doświadczeń w tradycyjnej dystrybucji spółka zaoferowała klientom nowoczesną i wygodną możliwość zakupu gier komputerowych w postaci cyfrowej.

We wrześniu dla podkreślenia wagi zachodzących zmian, spółka zmieniła nazwę z CD Projekt na CDP.pl.

„Ta zmiana to niezwykle ważny moment w historii naszej firmy. Od lat jesteśmy synonimem jakości, doskonałej obsługi technicznej i dbałości o atrakcyjność cen oferowanych przez nas produktów. Teraz rozszerzamy naszą działalność o internet i cyfrową dystrybucję. Zmiana nazwy jest dowodem na to jak mocno wierzymy w cyfrową przyszłość.“ – powiedział Michał Gembicki, dyrektor zarządzający CDP.pl.

Na specjalnie zorganizowanej konferencji miała miejsce premiera i demonstracja funkcjonalności platformy CDP.pl. Nadrzędnym celem nowego serwisu ma być dostarczanie za pomocą internetu gier szybko, tanio i jeżeli to tylko możliwe, w polskich wersjach językowych. CDP.pl zapewnia swoim klientom prostotę obsługi, dostęp do zakupionych produktów z dowolnego komputera, serwis techniczny oraz dostępność 24/7.

Na starcie platformy znalazło się na niej ponad 30 starannie wybranych gier z puli prawie 300 tytułów będących w posiadaniu spółki. Oferta ta ma być konsekwentnie poszerzana i już wkrótce znajdą się w niej takie gry jak Chivalry: Medieval Warfare, Farming Simulator 2013, Of Orcs and Men, a także wiele innych niespodzianek i przebojów, które powinny zadowolić najbardziej nawet najbardziej wybrednych graczy. Ponadto, dla pierwszych użytkowników CDP.pl przygotowano szczególnie atrakcyjne, ograniczone w czasie promocje.

Podczas konferencji zaprezentowano również partnerów technologicznych serwisu CDP.pl. Mirosław Godlewski (Prezes Zarządu firmy Netia), Robert Gajda (Business Development Manager z Microsoft Polska), oraz Rafał Bręczewski (Business Development Manager z PayU) opowiedzieli o swoim zaangażowaniu w projekt, oraz ujawnili plany dalszej współpracy.