Ruszyła ogólnoświatowa jesienna kampania reklamowa ibis mega brand

Nowa kampania reklamowa jest prowadzona w 56 krajach, w tym również w Polsce. Głównym jej celem jest rozpowszechnienie idei rodziny ibis wśród klientów oraz gości hoteli ibis, ibis Styles i ibis budget. Kampania potrwa do końca roku i obejmie takie nośniki jak: telewizja, prasa, Internet oraz outdoor.

Accor – partner strategiczny Grupy Hotelowej Orbis, wprowadził w 2011 roku nową strategię działań dla marek ekonomicznych. Zgodnie z jej założeniami stworzono nową architekturę, gdzie ibis stał się marką dominującą – „mega brand”.

Kampania reklamowa ma na celu rozpowszechnienie idei rodziny hoteli ibis. Motywem przewodnim jest „szczęśliwy sen”, wynikający z ogólnoświatowej kampanii „Sweet Bed™ by ibis, ibis Styles i ibis budget”. W jej ramach do końca 2012 roku zostanie wymienionych ponad 66 000 łóżek w hotelach tych marek na całym świecie. W Polsce, w trosce o osoby przebywające w stowarzyszeniach i organizacjach pomocy, Grupa Hotelowa Orbis przekazała 420 łóżek dziewięciu  instytucjom, które potwierdziły takie zapotrzebowanie, m.in. Caritas Diecezji Warszawsko-Praskiej, Domowi dla Osób Starszych „Monar-Markot” czy Rodzinnemu Domowi Dziecka „Mały Książę”.

Chcąc odpowiednio dotrzeć z tym przekazem do grupy docelowej, twórcy kampanii zdecydowali się na wykorzystanie wielu narzędzi ATL i BTL. Obejmie ona aż 63 kanały telewizyjne, największe portale internetowe, prasę branżową i turystyczną. Ponadto, na fasadach hoteli ibis w Polsce będą umieszczone billboardy informujące o kampanii. Dodatkowo do promocji wykorzystywane będzie platforma www.ibis.com

„Prowadzona przez nas kampania to duże przedsięwzięcie, którego głównym celem jest skuteczne dotarcie, a następnie odpowiednie zakomunikowanie wśród naszych gości zmian jakie dokonały się w obrębie marek ekonomicznych z rodziny ibis na świecie i w Polsce. Ze względu na szeroką grupę docelową, zdecydowaliśmy na wykorzystanie tak wielu kanałów dotarcia.” – powiedziała Joanna Świerkosz, Dyrektor Marketingu Grupy Hotelowej Orbis.

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce. Zarządza blisko 60 obiektami w 25 miastach w Polsce i 2 hotelami na Litwie. Oferuje 10,5  tysiąca pokoi. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels i Holiday Inn w Warszawie. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują  jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu