GetResponse utworzył dział IT Mobile

Rozwijanie wersji mobilnej GetResponse – to główne zadanie nowo utworzonego działu IT Mobile w GetResponse, na czele którego stanął Maciej Kowalski, specjalista w tworzeniu zaawansowanych aplikacji mobilnych.

GetResponse, największy w Polsce dostawca usług email marketingowych, utworzył dział IT Mobile. Jego głównym celem jest rozwijanie aplikacji mobilnej oraz utworzenie wersji tabletowej GetResponse na dwa najpopularniejsze systemy mobilne – iOS i Android.

Działem IT Mobile kieruje specjalista w tworzeniu zaawansowanych aplikacji mobilnych – Maciej Kowalski, który doświadczenie zdobywał m.in. kierując firmą tworzącą aplikacje na systemy mobilne.

Do działu dołączyło również dwóch developerów: Bartosz Tułodziecki i Jacek Modrakowski. Bartosz Tułodziecki specjalizuje się w systemie mobilnym firmy Apple – iOS, a wiedzę i doświadczenie miał okazję zdobyć m.in. w firmie Alcatel. Natomiast, Jacek Modrakowski to specjalista od systemu mobilnego Android. Jego głównym zadaniem jest dostosowanie aplikacji do fragmentacji urządzeń opartych na systemie operacyjnym firmy Google.

“Nieustanne rozwijanie GetResponse traktujemy jako naszą misję, dlatego zawsze staramy się iść z duchem nowych trendów. Mobilność stała się codziennością wielu marketerów i przedsiębiorców, chcemy im zatem umożliwić zarządzanie kampaniami email marketingowymi również za pomocą smartfonów i tabletów. A dzięki specjalistom z działu IT Mobile możemy być spokojni, że mobilne wersje GetResponse spełnią oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów” – mówi Szymon Grabowski, prezes Implix (GetResponse).

Implix, właściciel GetResponse, zatrudnia już ponad 120 specjalistów z różnych branż.

O GetResponse

Platforma GetResponse jest produktem firmy Implix posiadającej ponad 13-letnie doświadczenie w email marketingu. Z usługi korzysta obecnie ponad 210,000 klientów z blisko 200 krajów (w tym 5,200 klientów z Polski). GetResponse oferuje wiele praktycznych rozwiązań niezbędnych do prowadzenia efektywnych kampanii email marketingowych z wykorzystaniem narzędzi takich jak: newslettery (ponad 300 gotowych do użycia szablonów), wiadomości automatyczne, video emaile, ankiety internetowe, integracje z mediami społecznościowymi oraz rozbudowane statystyki. GetResponse oferuje również dedykowane rozwiązania dla klientów korporacyjnych.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu