Carrefour wciąż otwiera nowe sklepy franczyzowe

Otwarcia nowych sklepów franczyzowych Carrefour Express stanowczo przeczą spadkowym tendencjom rynku. Mimo spowolnienia gospodarczego, sieć w dalszym ciągu otwiera kolejne placówki. Sklepy pod szyldem Carrefour Express powstają w całej Polsce, a eksperci od franczyzy z Carrefour Polska potwierdzają utrzymującą się tendencję wzrostu liczby placówek Carrefour i zapowiadają nowe otwarcia.

Carrefour w ostatnim czasie otworzył nowe sklepy Carrefour Express pod zielonym szyldem  m.in. Połajewie, Zakliczynie, Krapkowicach oraz Krakowie. W tym samym formacie powstały także sklepy w Stubnie, Starym Mieście k. Leżajska oraz Urzejowicach. Natomiast w formacie convenience (pomarańczowe logo) został otworzony sklep m.in. we Wrocławiu.

Przedsiębiorcy chcący rozpocząć współpracę z siecią na zasadach franczyzy, cenią sobie przede wszystkim sprawdzony koncept biznesowy proponowany przez rozpoznawalną na całym świecie markę. Carrefour to szyld, który przyciąga klientów, a tym samym gwarantuje zyski. Carrefour Polska posiada silne doświadczenie z zakresu biznesu franczyzowego, wynikające z ponad 30-letniej praktyki sieci w zakresie rozwoju franczyzy.

– Nasza sieć franczyzowa rozwija się bardzo dynamicznie. Wciąż pracujemy nad następnymi otwarciami, a niektórzy partnerzy chcą uruchamiać z nami kolejne sklepy – mówi Francois Vincent, Dyrektor ds. Franczyzy i Członek Zarządu Carrefour Polska.

Znaczącym elementem wpływającym na powodzenie koncepcji franczyzowej Carrefour jest fakt, iż sieć nie pobiera opłaty wstępnej za przystąpienie oraz oferuje szerokie spektrum bonusów kupieckich.

Propozycja współpracy franczyzowej z Carrefour to unikatowe rozwiązanie na polskim rynku. Carrefour gwarantuje swoim partnerom model skuteczny i będący odpowiedzią na ich oczekiwania biznesowe. Co więcej, zaproponowany model franczyzy jest dostosowany do potrzeb każdego klienta, dlatego doskonale sprawdza się zarówno w dużych miastach, jak i w niewielkich miejscowościach. Współpraca z Carrefour to gwarancja zwiększonych obrotów, m.in. ze względu na dostęp do wyjątkowo atrakcyjnych cenowo produktów marki Carrefour i najtańszej grupy Produkt Polski.

Więcej informacji na temat współpracy franczyzowej z Carrefour można uzyskać, m.in. uczestnicząc w cyklu Paneli Dyskusyjnych organizowanych przez Carrefour pod patronatem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Spotkania mają miejsce w całej Polsce. Najbliższe terminy to: 10 października – Katowice, 24 października – Łódź oraz 7 listopada – Kraków. Na spotkaniu w Łodzi i Gdańsku gościem specjalnym Panelu będzie Robert Gwiazdowski – doradca ds. rynku i gospodarki z Centrum im. Adama Smitha.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu