Bryk.pl i Opracowania.pl w sieci Evolution Media Net

1 Bryk.pl, Evolution Media Net, IDMnet, Opracowania.pl, Wydawnictwo GREG

Serwisy Bryk.pl i Opracowania.pl należące do Wydawnictwa GREG, dołączą do sieci Evolution Media Net. Bryk.pl, który jest jednym z największych polskich serwisów dla uczniów, wcześniej współpracował z siecią reklamową IDMnet.

Bryk.pl w roku szkolnym odwiedzają niemal 2 miliony internautów miesięcznie. Jest to jeden z największych i najpopularniejszych serwisów dla uczniów, oferujący bogatą bazę opracowań i materiałów edukacyjnych zarówno dla uczniów, jak i dla studentów. Materiały, jakie można znaleźć w serwisie, tworzone są przez uczniów i nauczycieli, a nad poziomem merytorycznym czuwa Wydawnictwo GREG – największe na rynku wydawnictwo lektur z opracowaniami oraz pomocy szkolnych.

Zasoby materiałów edukacyjnych Bryk.pl obejmują opracowania i streszczenia lektur, wypracowania, notatki, opisy i wiadomości. Oprócz tego serwis oferuje olbrzymią bazę słowników z niemal każdej dziedziny. Materiały skierowane są do uczniów na każdym etapie nauczania oraz do studentów. Baza serwisu to między innymi ponad 100 tys. prac, definicji i streszczeń, ponad 40 tys. zarejestrowanych użytkowników i blisko 30 tys. fanów na Facebooku.

Z kolei Opracowania.pl to nowy serwis Wydawnictwa GREG, stanowiący uzupełnienie oferty Bryk.pl. Autorami materiałów są wyłącznie nauczyciele z długoletnim doświadczeniem – serwis w przeciwieństwie do Bryk.pl nie publikuje materiałów samych uczniów lub studentów.

Obydwa serwisy znajdą się w ofercie sieci Evolution Media Net od 1 listopada i zasilą kanały tematyczne Education&School oraz Teenagers. Umowa ma charakter wyłączności agencyjnej i została podpisana na czas nieokreślony. Wcześniej serwis Bryk.pl należał do sieci reklamowej IDMnet.

Informacje o firmie

2 Bryk.pl, Evolution Media Net, IDMnet, Opracowania.pl, Wydawnictwo GREG

Evolution Media Net to sieć reklamy internetowej powstała pod koniec 2010 r. Podstawą jej rozwoju jest doświadczony zespół, którego priorytetowym zadaniem jest doradztwo na każdym etapie planowania i realizacji strategii marketingowej w Internecie. Celem Evolution Media Net jest pozycja lidera wśród horyzontalnych sieci reklamowych, którą realizuje poprzez silne kanały tematyczne oparte na jakościowych serwisach, szeroki wybór produktów reklamowych, kompleksowe wsparcie wydawców. Obecnie sieć zrzesza blisko 550 witryn internetowych i dociera do ponad 15 mln RU.

Właścicielem spółki Evolution Media Net jest fundusz inwestycyjny Ballroom International Network specjalizujący się w inwestycjach w sektorze nowych technologii i mediów. Fundusz od wielu lat z sukcesami inwestuje w Czechach, Słowacji, Rumunii, Bułgarii, Chorwacji, Serbii, Polsce oraz krajach nadbałtyckich. Sieć reklamy internetowej Evolution Media Net to priorytetowa spółka w bogatym portfolio Ballroom International Network.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu