Paul McCartney twarzą JBL

Kilka dni temu na ulicach największych miast w Polsce pojawiły się billboardy z Paulem McCartneyem. Czy gwiazdor planuje u nas koncert? Na plakatach zabrakło informacji, kiedy i w jakim mieście miałoby to nastąpić…

Hear the truth (usłysz prawdę)

Okazuje się, że fani ex Beatlesa będą musieli jeszcze poczekać. Nie chodzi bowiem o koncert, ale o najnowszą kampanię reklamową marki JBL „Hear the truth”, której twarzą został Paul McCartney.

Spot telewizyjny, reklamujący JBL z udziałem Paula McCartneya, pokazano w tym roku po raz pierwszy podczas tegorocznej ceremonii rozdania nagród Grammy. To nie tylko historia miłości ukazana na tle deszczowego Londynu, ale również opowieść o roli głośników JBL w życiu muzyka na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat.

Reklamówka wyreżyserowana przez Martina Campbella, reżysera filmu Casino Royale o przygodach Jamesa Bonda, oparta jest o najnowszy singiel Paula McCartneya „My Valentine” z albumu „Kisses on the Bottom”.

Gwiazdy dla JBL

Globalna kampania „Hear the truth” trwa od roku. Jej pierwszymi bohaterami była grupa Maroon 5 oraz hinduski kompozytor muzyki filmowej, dwukrotny zdobywca Oscara (w tym m.in. za muzykę do Slumdog. Milioner z ulicy) A.R. Rahman. Od października 2012 roku trwa kampania billboardowa z udziałem Paula McCartneya. W Polsce plakaty pojawiły się w kilkunastu miastach, m.in. w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, Szczecinie, Olsztynie, Katowicach i w Trójmieście.

Kampania będzie dwuetapowa, w kolejnym etapie pojawią się dokładne informacje o marce oraz reklamowane prze Paula McCartneya produkty JBL: seria głośników JBL Studio 5 i stacja dokująca do iPoda JBL on Beat.

Od Woodstocku po Euro 2012

Marka JBL cieszy się renomą wśród muzyków na całym świecie już od ponad 65 lat. Ojciec firmy, James B. Lansing stworzył pierwszy system dźwiękowy przeznaczony specjalnie do instalacji w kinach. To także jedyna na świecie marka audio, wyróżniona przez amerykańską Akademię Filmową za wkład w rozwój przemysłu filmowego.

JBL w innowacyjny sposób nagłośnił niemal wszystkie przełomowe festiwale muzyczne, wśród nich Woodstock w 1969 roku. Dziś systemy tej marki są montowane w najsłynniejszych halach koncertowych i sportowych na całym świecie. JBL nagłośnił olimpiadę w Pekinie, a w Polsce stadiony na Euro 2012.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu