Kolejna bariera przekroczona. Nowy rekord w zakupach grupowych

Kilka dni temu ustanowiono nowy, światowy rekord w zakupach grupowych. Popularna sieć kawiarni Starbucks ze swoim kuponem ($5 zamiast $10 za kartę podarunkową do wykorzystania w kawiarniach sieci) pobiła dotychczasowy rekord Amazona.

Najlepiej sprzedającym się kuponem na świecie okazała się zniżka do Starbucks (http://tiny.cc/StarbucksLivingSocial), która rozeszła się w liczbie 1,5 miliona(!) egzemplarzy i pobiła tym samym poprzedni rekord należący do vouchera Amazona (10$ zamiast 20$ za kartę podarunkową do wykorzystania w sklepie Amazon) – 1 157 141 sprzedanych kuponów.

Serwis gromadzący lokalne kupony rabatowe i promocje GoDealla.pl postanowił sprawdzić, jaki deal cieszył się do tej pory w Polsce największą popularnością.

Wnioski i ciekawostki:

a) w Polsce absolutnym hitem była oferta Groupona – bilet do wesołego miasteczka w Chorzowie w cenie 25 zł zamiast 50 zł – 30 000 kupionych ofert.

b) na drugim miejscu również Groupon i jego zniżka na kosmetyki z ponad 10 tysiącami sprzedanych kuponów

c) kolejne miejsca należą do Citeamu (7000 kuponów na bilet do kina 5D) oraz Gruper z voucherem na godzinę jazdy doszkalającej na prawo jazdy kat. B – 3350 sprzedanych kuponów.

Co ciekawe, w USA rekord sprzedanych kuponów ustanowił nie lider zakupów grupowych Groupon, ale serwis LivingSocial. W Polsce rekord należy jednak do lidera branży.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu