Jak poprawić wyniki sklepów osiedlowych

Czy wiesz, że już samo ustawienie na półce soków według ich smaków, a nie producentów, pozwala o ponad 30 proc. zwiększyć zysk ze sprzedaży? Na bezpłatnych warsztatach poświęconych rozwojowi franczyzy w handlu spożywczym uczestnicy będą mogli poznać nie tylko najnowsze rozwiązania dotyczące ułożenia towaru na półkach, ale też dowiedzą się, w jaki sposób mogą lepiej zarządzać swoją firmą. Eksperci krajowi i regionalni opowiedzą natomiast, jak wygląda rynek handlu spożywczego w Polsce i na co należy zwrócić uwagę prowadząc własny biznes.

Na warsztaty zapraszamy 10 października w godz. 11.00-13.00, do Hotelu Novotel w Katowicach (adres: Al. Walentego Roździeńskiego 16). Organizatorem wydarzenia jest Carrefour Polska. Katowice będą już czwartym miastem, w którym odbędą się warsztaty Carrefour. Wcześniejsze spotkania miały miejsce w Warszawie, Lublinie i Wrocławiu. Kolejne odbędą się w Łodzi, Krakowie, Rzeszowie, Gdańsku i Poznaniu. Patronat ogólnopolski nad spotkaniami objęła Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. Patronat w województwie śląskim objęła Górnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego.

Warsztaty skierowane są do przedsiębiorców oraz właścicieli małych sklepów spożywczych, którzy chcą otworzyć własny biznes na zasadach franczyzy. Spotkania są również otwarte dla mediów. Dyskusję poprowadzą m.in.: Francois Vincent, dyrektor ds. franczyzy Carrefour Polska, oraz Marek Lipka, dyrektor operacyjny franczyzy Carrefour Polska. Sytuację regionalną opisze Lucyna Sikora, dyrektor Górnośląskiej Agencji Rozwoju Regionalnego.

Rynek franczyzy w Polsce mimo kryzysu rozwija się bardzo dynamicznie. Według raportu firmy doradczej Profit System w 2011 roku w Polsce działało około 42,5 tys. placówek franczyzowych, czyli o 5,3 tys. więcej niż w roku wcześniejszym. Dane za rok 2012 są równie optymistyczne. Raport przewiduje, że do końca bieżącego roku na polskim rynku w modelu franczyzowym działać będzie ok. 50 tys. placówek. Najliczniej do systemów franczyzowych przystępują właściciele sklepów spożywczych. W ubiegłym roku na licencji działało ponad 21 tys. takich placówek.

– Osiągnięcie sukcesu w biznesie nie jest trudne, kiedy u swego boku ma się silnego, stabilnego i doświadczonego partnera. Takim partnerem dla polskich firm jest Carrefour Polska. Nasz koncept franczyzowy sprawdził się w wielu krajach, dopasowany jest do potrzeb klienta i proponuje polskim przedsiębiorcom lepsze sposoby zarządzania własnym biznesem. Dzięki temu gwarantuje wymierne korzyści naszym partnerom – mówi Francois Vincent, dyrektor ds. franczyzy Carrefour Polska.

Grupa Carrefour od lat skutecznie rozwija swój koncept franczyzowy i jest ekspertem w tego rodzaju działalności biznesowej. Sieć franczyzowa Carrefour Polska rozwija się bardzo dynamicznie. Obecnie działa już ponad 250 sklepów z logo Carrefour Express, a co miesiąc otwieranych jest kilkanaście nowych placówek. W roku 2012 Carrefour planuje otworzyć w sumie ponad 200 sklepów osiedlowych. W kolejnych latach zamierza utrzymać tempo otwarć ponad 200 sklepów rocznie.

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu