FoodCare powierza BrandLab kompleksową obsługę PR

FoodCare – lider na rynku napojów energetycznych i właściciel takich marek, jak FRUGO, BLACK, N-GINE, 4MOVE, Gellwe i Fitella – od początku października 2012 r. współpracuje z BrandLab. Agencja odpowiedzialna jest za kompleksowe działania komunikacyjne, w tym PR korporacyjny i PR produktowy marek z portfolio firmy. Nowa agencja została wyłoniona w drodze przetargu.

W ramach podpisanej umowy, agencja BrandLab będzie realizowała pełny zakres działań komunikacyjnych i doradczych. Konsultanci firmy zajmą się przygotowaniem strategii komunikacji FoodCare i jej marek oraz opracowaniem i wdrożeniem procedur komunikacji kryzysowej. Do zadań agencji należeć będzie również organizacja spotkań prasowych i wydarzeń specjalnych, media relations oraz współpraca z ambasadorami marek.

FoodCare jest jednym z wiodących producentów napojów energetycznych, napojów w szklanych butelkach oraz produktów deserowych. W portfolio FoodCare znajdują się takie marki, jak: Gellwe, Fitella, FRUGO, BLACK, 4MOVE czy N-GINE. Reaktywowana po latach nieobecności na polskim rynku marka FRUGO oraz lider w segmencie napojów energetycznych – marka BLACK posiadają odpowiednio 65 proc. i 20 proc. udziałów w rynku w swoich kategoriach. W ostatnim czasie firma wprowadziła na polski rynek nową markę – BLACK SEX ENERGY oraz rozszerzyła asortyment marki FRUGO o żelki oraz lody.

BrandLab jest firmą doradztwa komunikacyjnego i Public Relations, która oferuje kompleksowe usługi doradcze i egzekucyjne w obszarach komunikacji korporacyjnej, kryzysowej, marketingowej oraz wewnętrznej. Wśród Klientów firmy są m.in. takie marki, jak: Nike Poland, Sygnity SA, T-Systems Polska, Grupa Żywiec, Mattel Poland, Mindshare Polska, Bouygues Immobilier Polska i Nestle Polska.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu