Zespół Conversion rozpoczął realizację projektu optymalizacji konwersji w serwisie gram.pl – znanej platformie internetowej dla graczy.
Celem projektu jest zwiększenie przychodów, generowanych przez sklep.gram.pl poprzez zwiększenie udziału liczby osób decydujących się na złożenie zamówienia w ogólnej liczbie osób, odwiedzających witrynę gram.pl
Optymalizacja konwersji to proces, którego celem jest podniesienie efektywności całego serwisu poprzez poprawę aspektów użyteczności oraz komunikacji marketingowej – powiedział Wiktor Cegła, który koordynuje współpracę z Conversion po stronie gram.pl Sp. z o.o. – Po zakończeniu prac przez zespół Conversion, nasza platforma generować będzie większy przychód bez konieczności zwiększania wydatków na reklamę.
Wszystkie zmiany, zaproponowane w toku prac projektowych przez Conversion, zostaną sprawdzone podczas obiektywnych testów A/B, dzięki czemu możliwe jest uzależnienie rozliczenia końcowego projektu od faktycznej efektywności zaproponowanych rozwiązań.
Rozpoczynając prace projektowe, ustaliliśmy wspólnie minimalny próg wzrostu współczynnika konwersji, satysfakcjonujący obie strony – to słowa Michała Długosza, koordynującego prace konsultantów Conversion – Wzrost współczynnika konwersji przełoży się na analogiczny wzrost wartości przychodów, przy tej skali działalności nawet kilkanaście procent więcej to naprawdę istotna zmiana.
gram.pl Sp. z o.o. to właściciel serwisu gram.pl – popularnej platformy online dla graczy. W ramach platformy dostępny jest sklep internetowy, szeroka baza artykułów tematycznych oraz forum dyskusyjne.
Conversion to pierwsza w Polsce firma specjalizująca się w optymalizacji konwersji i analityce internetowej. Konsultanci pracujący dla Conversion to certyfikowani przez Google analitycy (Google Qualified Individuals) oraz członkowie Stowarzyszenia Analityki Internetowej (Digital Analytics Association), których wiedza i doświadczenie zbudowane zostały podczas projektów biznesowych dla międzynarodowych korporacji i polskich spółek akcyjnych.