Sephora otworzyła 91. perfumerię w Polsce

26 września 2012 roku, Sephora, lider sprzedaży rynku kosmetyków selektywnych oraz najbardziej innowacyjna sieć perfumerii w Polsce, otworzyła swoją 91. perfumerię w Polsce, w centrum handlowym AUCHAN PRODUKCYJNA w Białymstoku.

Salon perfumeryjny o powierzchni całkowitej wynoszącej ponad 240 m2, mieszczący się na parterze centrum handlowego, jest trzecią lokalizacją Sephora w tym mieście. W dniu otwarcia perfumerię odwiedziło prawie 1200 osób. Do końca roku planowane są jeszcze dwa otwarcia perfumerii Sephora w największych miastach w Polsce.

„Zgodnie z naszą strategią rozwoju, na lokalizację naszych nowych perfumerii wybieramy lokale o powierzchni wynoszącej od 200 do 350 m2 usytuowane w miejscach o dużym nasileniu ruchu klientów, a także pozwalające na odpowiednią ekspozycję naszej marki oraz asortymentu.

W centrach handlowych nasze perfumerie są najczęściej zlokalizowane na parterze, w centralnym punkcie obiektu. Podobnie jest w przypadku salonu, który otworzyliśmy w Białymstoku w CH AUCHAN PRODUKCYJNA. To już nasza 91. perfumeria w Polsce, a to jeszcze nie wszystkie otwarcia, które zaplanowaliśmy do końca grudnia 2012 r. Mimo trudniejszego rynku cały czas się rozwijamy – w planach na najbliższe 3 lata mamy kilkanaście nowych perfumerii. Nasza strategia stabilnego i długotrwałego rozwoju sieci na pierwszym miejscu stawia rentowność istniejących i nowych salonów, co z powodzeniem realizujemy” – powiedział Artur Garnczarek, dyrektor ds. sprzedaży, Sephora Polska.

Sephora, powstała w 1970 roku we Francji i jest obecna na polskim rynku od 14 lat. Obecnie posiada 1 600 perfumerii na całym świecie w tym 91 w Polsce. Dowodem na siłę konceptu Sephora są liczne nagrody, zarówno te przyznawane przez konsumentów, którzy już dwukrotnie nagrodzili Sephora »Laurem Konsumenta« oraz Godłem »Jakość Obsługi«, jak i wyróżnienia branżowe – »Retailer of the Year« i »Superbrands«” przyznane marce w tym roku.

Perfumeria Sephora w centrum handlowym AUCHAN PRODUKCYJNA jest otwarta siedem dni w tygodniu: od poniedziałku do soboty w godzinach 9.00-21.00 oraz w niedzielę w godzinach 9.30-19.30.

Sephora to lider sprzedaży rynku kosmetyków selektywnych oraz najbardziej innowacyjna sieć perfumerii w Polsce. Firma powstała w 1970 roku we Francji, a od 14 lat jest obecna na polskim rynku. W tym czasie zaistniała na stałe w świadomości Polaków jako miejsce niezwykle inspirujące i oddziałujące na zmysły. Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. Obecnie Sephora posiada ponad 1 600 perfumerii na świecie, w tym 91 perfumerii w Polsce.

W Polsce Sephora posiada około 51% udziału w sprzedaży wszystkich kosmetyków selektywnych na rynku perfumeryjnym (badania Nielsen, sieci perfumeryjne za okres I-VI 2012 r.), co daje jej pierwsze miejsce w tym segmencie (badania Nielsen). Firma od początku swojej obecności na polskim rynku konsekwentnie się rozwija i inwestuje w najlepsze lokalizacje swoich perfumerii w wiodących centrach handlowych w największych miastach. W rankingach centrów handlowych Sephora plasuje się w grupie salonów sprzedaży o największych obrotach.

Sephora oferuje swoim klientom innowacyjny model sprzedaży kosmetyków. Jest pierwszą na świecie perfumerią, która dzięki wyjątkowej aranżacji wnętrz, pozwoliła konsumentom na nieograniczony dostęp do produktów. Każdy sklep został zaprojektowany jako interaktywna przestrzeń, w której klienci mogą nie tylko korzystać ze swobody poznawania kosmetyków, ale także z profesjonalnych porad ekspertów. Sieć oferuje tylko najlepsze i najbardziej innowacyjne marki, dostosowując swoją ofertę do oczekiwań klientów. Według badań GfK Polonia (czerwiec 2010 r.), Sephora posiada największą świadomość marki perfumeryjnej wśród kobiet w Polsce i uznawana jest za najlepszy salon perfumeryjny kreujący trendy. Respondenci określili Sephora jako perfumerię najbardziej dynamiczną, nowoczesną, interesującą i kreatywną, a także łamiącą konwenanse.

Wyrazem uznania dla siły marki Sephora jest także przyznanie jej w 2012 r. prestiżowego wyróżnienia Superbrands, a kolejnym cennym wyróżnieniem dla osiągnięć firmy w branży detalicznej jest nagroda CEE Retail Real Estate Award dla sklepu specjalistycznego o powierzchni powyżej 100 m2.

Sephora to także wyjątkowi ludzie. Doświadczeni, stale podnoszący swoje kwalifikacje, otwarci na potrzeby klientów i inspirujący ich. Jako ekspert w dziedzinie makijażu oraz firma pilnie śledząca zmiany w zachowaniu klientów, Sephora stworzyła i prowadzi pierwszy profesjonalny videoblog „Make up w wielkim mieście” dostępny pod adresem blogmakijaz.pl, który nie tylko prezentuje najnowsze trendy w makijażu i profesjonalne kosmetyki, ale uczy, jak je zastosować w praktyce. To właśnie wyjątkowi ludzie pozwalają Sephora zapewnić klientom najwyższą jakość obsługi, czego dowodem są przyznane firmie w 2011 i po raz kolejny w 2012 roku przez konsumentów dwa niezwykle cenne wyróżnienia: Godło „Jakość Obsługi” oraz „Laur Klienta”. W ogólnopolskiej edycji plebiscytu „Laur Klienta” w kategorii perfumerie sieciowe marka Sephora zdobyła I miejsce, uzyskując 58% głosów dla najlepszej i najchętniej polecanej sieci perfumeryjnej.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu