Outbox wprowadza na rynek nowy produkt CPQ Suite

przez | 01/10/2012

Outbox wprowadza na rynek CPQ Suite – rozwiązanie umożliwiające dotarcie ze spójną ofertą do klientów w dowolnym kanale sprzedaży (np. poprzez stronę internetową lub profil na portalu społecznościowym FB), dostosowując User Experience do sytuacji biznesowej (np zależnie od platformy wykorzystywanej przez klienta). Dzięki rozwiązaniu, usługodawca lub sprzedawca produktów zapewni swoim klientom jeszcze lepszą możliwość dopasowania oferty do swoich indywidualnych potrzeb. Stanie się tak  – m.in. poprzez możliwość kontynuacji składania zamówienia w innym kanale (np. przez stronę internetową, przy dotychczasowym kontaktowaniu się telefonicznie) bez konieczności rozpoczynania od nowa całego procesu.

Dzięki zastosowaniu Outbox CPQ Suite wdrażanie nowych ofert może być dużo szybsze (zamiast 3 miesiące – nawet 3 dni). Dodawanie (rozbudowa) nowych kanałów jest również usprawnione – np zaczęcie sprzedaży na portalu społecznościowym FB można rozpocząć już w 2 miesiące od startu projektu.

– Nowa oferta Outbox skierowana jest głównie do firm z branży telekomunikacyjnej, bankowej oraz ubezpieczeniowej – mówi Marcin Ciesielski z zarządu Outbox. Zauważyliśmy, że zagadnienie Customer Expierience nabiera dla firm coraz większego znaczenia. W dbałości o komfort klienta chcą one w jeszcze większym stopniu oraz szybciej reagować na zmieniające się potrzeby i preferencje zakupowe klientów (np. przy użyciu Social Media, czy urządzeń mobilnych). Nasze nowe rozwiązanie pozwala firmom wychodzić naprzeciw nowym oczekiwaniom klientów.

Outbox współpracuje już z wieloma firmami z branż telekomunikacyjnej (Grupa Orange, Play, Netia, GTS), ubezpieczeniowej  czy finansowej, zapewniając im obsługę w obszarze CRM.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.