Marek Kmiecik Człowiekiem Roku „Briefu” 2012

Obchodzący swoje trzynaste urodziny magazyn marketingu i sprzedaży „Brief”, przyznał nagrody specjalne dla Człowieka Roku „Briefu” 2012 oraz projektu komunikacji marketingowej roku. Prestiżowym tytułem Człowieka Roku Briefu 2012, w kategorii Człowiek Marketingu i Sprzedaży, uhonorowany został Marek Kmiecik, Dyrektor Marketingu i Członek Zarządu Hoop Polska.

Tytuł Człowieka Roku „Briefu” 2012 to już drugie w tym roku prestiżowe wyróżnienie, jakim został uhonorowany Marek Kmiecik. W maju podczas organizowanego przez Mediarun.pl Kongresu Dyrektorów Marketingu „Marketing is Everything” został uznany za Dyrektora Marketingu Roku w grupie firm między 200 mln a 2 mld obrotu rocznego.

To wyróżnienie jest również nagrodą dla mojego zespołu. Bez nich z pewnością nie osiągnęlibyśmy sukcesów naszych marek – mówi Marek Kmiecik.

Marek Kmiecik w marketingu branży FMCG pracuje od 1995 roku. Do 2007 roku był Dyrektorem Marketingu w firmie Mieszko SA, gdzie odpowiadał za strategię marki parasolowej „Mieszko”, pralinek czekoladowych Klejnoty i Michaszki. Za pomocą kampanii „Wolę Zozole” wykreował silną markę cukierków dziecięcych Zozole.

W grupie Kofola SA pracuje od 2007 roku. W latach 2007-2009 w centrali Kofola Holding w Czechach odpowiadał za strategię owocowych napojów i syropów na rynku polskim, czeskim, słowackim i węgierskim. Od 2009 roku pełni funkcję Dyrektora Marketingu i Członka Zarządu Hoop Polska w grupie Kofola SA, gdzie odpowiada za strategie wszystkich marek firmy na rynku polskim: Hoop Cola, syropów Paola i Jarmark Polski, wód Białowieski Zdrój, Arctic i Grodziska, napoju dziecięcego Jupik oraz napojów Jupi, Vinea, Pickwick Ice Tea i Mr Max.

Magazyn „Brief” co rok honoruje osoby, które w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy szczególnie zasłużyły się dla rozwoju sektora, w jakim działają, ale także gospodarki regionu czy całego kraju. Tytuł przyznawany jest w 5 kategoriach: Człowiek Marketingu i Sprzedaży, Człowiek Mediów, Człowiek Reklamy, Gwiazda Reklamy oraz Menadżer Marketingu Miejsc Brief for Poland.

Nagrody zostały wręczone podczas uroczystej gali, która odbyła się w warszawskim klubie Sztuki i Sztuczki.

 

1 Brief, HOOP, Marek KmiecikHoop Polska Sp. z o.o, wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia ponad 600 pracowników.

Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik, napój gazowany i niegazowany Fruti, syropy Paola i Jarmark Polski oraz krystalicznie czyste wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels.

Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o jest Martin Mateáš. W skład zarządu wchodzi również Simona Nováková – Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu: Marek Kmiecik – Dyrektor Marketingu, Paweł Wolnicki – Dyrektor Komercyjny i Rene Novotny – Dyrektor Operacyjny.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu