Godło „Dbamy o jakość obsługi 2012” dla Liberty Direct

Liberty Direct – ubezpieczyciel oferujący polisy przez telefon, internet oraz multiagencje – otrzymał godło „Dbamy o jakość obsługi 2012”. Przyznanie tytułu zostało poprzedzone audytem, który potwierdził że firma spełnia najwyższe standardy obsługi Klienta.

To kolejne wyróżnienie przyznane Liberty Direct w ostatnim czasie. We wrześniu firma otrzymała nagrodę „Laur Konsumenta – Odkrycie Roku 2012” .

„We wszystkich działaniach dążymy do tego, aby w jak najwyższym stopniu zaspokajać potrzeby Klientów. Przy obsłudze blisko 400 tys. osób oraz dynamicznym rozwoju firmy jest to duże wyzwanie. Dlatego systematycznie badamy nasze procesy organizacyjne i udoskonalamy je. Dzięki temu zyskujemy pewność, że ubezpieczone w Liberty Direct osoby są zadowolone z dostarczanych im produktów i usług. Obok niskiego wskaźnika skarg kierowanych do Rzecznika Ubezpieczonych, Godło „Dbamy o Jakość Obsługi” jest tego dodatkowym potwierdzeniem” – komentuje Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct.

O przyznaniu Godła „Dbamy o Jakość Obsługi” decydują wyniki audytów eksperckich realizowanych metodą Secret Client®, opierającej się na metodologii Mystery Shopper. Jest to kompleksowa analiza jakości obsługi Klientów, dokonywana przez niezależnych od firmy, ukrytych obserwatorów. Badają oni m.in. wiedzę oraz kompetencje personelu, organizację i czas obsługi, ofertę oraz jej cenę, a także zachowanie pracowników. Instytucje, które zakończą audyt pozytywnym wynikiem i tym samym spełniają najwyższe standardy obsługi Klienta nagradzane są Godłem Dbamy o Jakość Obsługi.

 

1 Liberty Direct, Rafał KarskiLiberty Direct jest dynamicznie rozwijającym się ubezpieczycielem oferującym ubezpieczenia komunikacyjne oraz mieszkaniowe. Produkty firmy dostępne są za pośrednictwem telefonu i internetu oraz multiagencji. Kluczowym założeniem Liberty Direct jest oferowanie ubezpieczeń w dobrej cenie oraz najwyższej jakości obsługi Klienta, zwłaszcza w zakresie likwidacji szkód. Dzięki przyjętej strategii, w I połowie 2012 roku firma zebrała 135 mln zł mln zł składki przypisanej brutto osiągając 54% wzrost w porównaniu do roku analogicznego okresu w 2011 roku. Towarzystwo ubezpieczyło już blisko 400 tys. pojazdów.

Liberty Direct to dynamicznie rozwijający się ubezpieczyciel oferujący polisy przez telefon, internet oraz multiagencje. W 2011 roku przypis składki brutto towarzystwa wyniósł 202,9 mln PLN. Firma ubezpieczyła już ponad 300 tys. pojazdów. Oferta Liberty Direct obejmuje szeroki zakres ubezpieczeń komunikacyjnych dla Klientów indywidualnych – OC, AC, NNW, Assistance oraz Ubezpieczenia Mieszkaniowe. Jednym z kluczowych elementów strategii firmy jest oferowanie ubezpieczeń w dobrej cenie przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości usług zwłaszcza w zakresie likwidacji szkód. Towarzystwo należy do amerykańskiej Grupy Liberty Mutual Insurance.

Liberty Mutual Insurance jest międzynarodową grupą ubezpieczeniową świadczącą kompleksowe usługi w 26 krajach Ameryki, Europy i Azji. Firma działa w Stanach Zjednoczonych od 1912 roku i jest na tamtejszym rynku jedną z największych instytucji ubezpieczeniowych, zajmującą 84 miejsce na liście Fortune 500. Liberty Mutual Insurance oferuje pełną gamę produktów ubezpieczeniowych dla Klientów indywidualnych i instytucjonalnych. Jednym z obszarów działalności biznesowej Liberty Mutual Insurance są ubezpieczenia komunikacyjne dla Klientów indywidualnych. Od kilkudziesięciu lat grupa prowadzi działalność na rynkach międzynarodowych, w tym również w Europie. Jej produkty dla klientów instytucjonalnych oferowane są niemal na wszystkich rynkach europejskich, natomiast w segmencie Klientów indywidualnych grupa Liberty Mutual Insurance obecna jest w Portugalii, Irlandii, Turcji, Hiszpanii, Polsce, a także w Rosji. W sierpniu br. firma ogłosiła ponadto otwarcie oddziału w piątej prowincji Chin – Shandong, a we wrześniu przejęcie dwóch firm ubezpieczeniowych w Ekwadorze.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu