Boehringer Ingelheim uruchamia promującą naukę i innowacyjność społecznościową grę beta – Syrum

1 Boehringer Ingelheim, Facebook, Jez Rose, John Pugh, Syrum

Boehringer Ingelheim ogłosił uruchomienie na Facebooku swojej pierwszej gry społecznościowej w formacie beta o nazwie Syrum. Dla firmy farmaceutycznej ukierunkowanej na badania naukowe, Syrum będzie nową i stale zmieniającą się platformą, mającą na celu inspirowanie i edukację w zmieniającym się świecie cyfrowym.

W trakcie trwającego ponad dwa lata procesu tworzenia, Syrum została zaprojektowana specjalnie po to, by poprzez mechanikę gry pokazywać złożone procesy związane z badaniami medycznymi i rozwojem. Ma ona za zadanie w sposób rozrywkowy i zajmujący promować naukę i innowacyjność w cyfrowej społeczności.

„Na całym świecie w procesie edukacji zrobiono użytek z gier komputerowych, gdyż coraz więcej organizacji docenia fakt, że ludzi lepiej motywuje i stymuluje interakcja, zabawa i zaangażowanie”- powiedział dr Jez Rose, psycholog behawioralny z Buckinghamshire w Wielkiej Brytanii. „Syrum jest wspaniałym przykładem na to, że rozrywkę można wykorzystać w dostarczaniu treści edukacyjnych, jednocześnie utrzymując zainteresowanie i zaangażowanie poprzez logiczny styl uczenia się w platformie.”

Syrum umożliwia graczom tworzenie i prowadzenie własnej firmy farmaceutycznej, a przy użyciu wirtualnego laboratorium, odkrywanie i tworzenie wymyślonych leków w celu poprawy zdrowia na świecie. Związki chemiczne można tworzyć i wymieniać z innymi graczami. W każdym „rozdziale” gracz musi rozwiązać konkretny problem, zwalczyć chorobę lub pandemię. Celem jest wynalezienie lekarstw, najpierw poprzez stworzenie stabilnego leku, przeprowadzenie badania klinicznego i w końcu wprowadzenie leku na rynek.

„Przemysł farmaceutyczny ukierunkowany na badania jest nierozerwalnie związany z edukacją kierowaną przede wszystkim do profesjonalistów w dziedzinie medycyny czy farmacji, ale także bezpośrednio do opinii publicznej”- mówi John Pugh, Dyrektor Sekcji Cyfrowej w Boehringer Ingelheim. „Ta Gra, traktowana jest przez Boehringer Ingelheim jako eksperymentalny sposób przekazywania informacji. Wyzwaniem jest dokonanie tego w sposób prawdziwie zajmujący, edukacyjny i rozrywkowy- sposób, który wciąga gracza.”

Syrum został stworzony na Facebooku i już osiągnął znaczny poziom zainteresowania zarówno w przemyśle farmaceutycznym, jak i wśród samych graczy. Ponad 1 000 osób zarejestrowało się już przez stronę www.syrum-game.com, by grać przed oficjalnym uruchomieniem gry.

Syrum udostępniono w formacie beta poza Stanami Zjednoczonymi i Kanadą, by aktywnie zachęcać graczy do wyrażania swoich opinii. W oparciu o pomysły i opinie uczestników zabawy, gra Syrum będzie stale rozwijana i udoskonalana.

Oficjalne uruchomienie Syrum na skalę światową planowane jest na rok 2013.

Boehringer Ingelheim

2 Boehringer Ingelheim, Facebook, Jez Rose, John Pugh, SyrumGrupa Boehringer Ingelheim, z centralą w Ingelheim w Niemczech, jest jedną z 20 czołowych firm farmaceutycznych. Działa na rynkach całego świata za pośrednictwem 145 podmiotów zależnych i zatrudnia ponad 44 000 pracowników. Firma, założona w roku 1885 i pozostająca nieprzerwanie własnością rodziny Boehringer, prowadzi prace badawczo-rozwojowe, produkcję i sprzedaż nowatorskich produktów o wysokiej wartości terapeutycznej, przeznaczonych do stosowania u ludzi i zwierząt.

Głównym elementem kultury Boehringer Ingelheim jest zobowiązanie do działań zgodnych z zasadami odpowiedzialności społecznej. Fundamentem globalnej działalności firmy jest zaangażowanie w projekty społeczne, opieka nad pracownikami i ich rodzinami oraz zapewnianie wszystkim pracownikom równych szans. Współpraca i wzajemny szacunek oraz ochrona środowiska i zrównoważony rozwój stanowią nieodłączną część wszystkich przedsięwzięć firmy Boehringer Ingelheim.

W 2011 roku firma Boehringer Ingelheim odnotowała sprzedaż netto w wysokości około 13,2 mld euro. 23,5% wartości przychodów netto w największym segmencie biznesowym firmy, tzn. w segmencie leków na receptę, zainwestowano w badania i rozwój.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu