Auchan Polska: kompletny zwrot z inwestycji w platformę wideokonferencyjną Polycom RealPresence już po 12 miesiącach od wdrożenia

1 Auchan Polska, Philippe Delporte, Polycom, Polycom RealPresence

Polycom, Inc. (Nasdaq: PLCM), globalny lider w dziedzinie standardowej komunikacji zunifikowanej (UC), poinformował dziś, że sieć hipermarketów Auchan Polska wdrożyła rozwiązania wideokonferencyjne Polycom RealPresence Platform. Platforma Polycom pozwoliła firmie usprawnić i zintensyfikować komunikację ze swoimi oddziałami w całej Polsce. Auchan Polska pragnęło ograniczyć koszty operacyjne, a także zredukować emisję dwutlenku węgla. Firma wdrożyła rozwiązania wideokonferencyjne Polycom w 16 placówkach handlowych, a zwrot z inwestycji odnotowała w przeciągu 12 miesięcy od wdrożenia.

Na system Polycom RealPresence w Auchan Polska składa się 15 terminali wideokonferencyjnych Polycom® HDX® 7000 Room Telepresence, zainstalowanych w 15 sklepach w Polsce oraz terminal Polycom HDX 8000 znajdujący się w siedzibie głównej firmy w podwarszawskim Piasecznie. Jako punkty centralne infrastruktury Auchan wykorzystuje serwer RealPresence® Collaboration Server (RMX 2000), serwer zarządzający Polycom RealPresence Resource  Manager (CMA 4000) oraz system zabezpieczający Video Border Proxy™ (VBP5300). Takie rozwiązanie umożliwia skuteczne komunikowanie się i współpracę, przy tym zwiększa wymianę informacji pomiędzy zespołami, skraca czas reakcji na zapytania i ułatwia proces szybkiego podejmowania decyzji.

„Zaobserwowaliśmy kompletny zwrot z inwestycji w ciągu roku od wdrożenia. Podejmując decyzję o wyborze platformy Polycom RealPresence kierowaliśmy się przede wszystkim wymaganiami biznesowymi. Inwestujemy tylko w niezbędne rozwiązania, pozwalające nam obniżyć koszty wewnętrzne i tym samym, zaoferować naszym klientom najniższe ceny” – mówi Philippe Delporte, Dyrektor ds. Informatyki w Auchan Polska Sp.z o.o.

„Platforma Polycom RealPresence jest łatwa w obsłudze i doskonale służy zwiększeniu współpracy i optymalizacji komunikacji. Dzięki niej byliśmy w stanie zminimalizować liczbę podróży służbowych i znacznie zmniejszyć koszty oraz emisję dwutlenku węgla. Dziś komunikujemy się lepiej i szybciej, co  jest bardzo istotne na dynamicznym rynku detalicznym” – mówi Philippe Delporte.

Polycom – informacje

2 Auchan Polska, Philippe Delporte, Polycom, Polycom RealPresencePolycom jest globalnym liderem w dziedzinie opartych na otwartym standardzie rozwiązań komunikacji zunifikowanej (UC) do współpracy głosowej i wideo, wdrożonych u ponad 415 tysięcy klientów na całym świecie.  Siłą napędową rozwiązań Polycom są platforma Polycom® RealPresence®, wszechstronna architektura oraz interfejsy oprogramowania obsługujące szeroki zakres aplikacji komunikacyjnych, biznesowych, mobilnych i chmurowych oraz urządzeń. Razem stanowią one doskonałe narzędzie umożliwiające bezpieczną współpracę wideo we wszystkich środowiskach. Polycom wraz z ekosystemem partnerskim obejmującym ponad 7 tysięcy partnerów oferuje rozwiązania komunikacji zunifikowanej zapewniające klientom wygodę użytkowania, interoperacyjność oraz najniższe łączne koszty użytkowania (TCO).

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu