Kampanie on-line Grupera po stronie BrainJuice Group

Gruper.pl – pierwszy polski serwis zakupów grupowych – wybrał agencję odpowiedzialną za kampanie sprzedażowe on-line i analitykę webową. Oba obszary będzie koordynować BrainJuice Group.

Za działania z obszaru kampanii on-line oraz prac analitycznych będzie po stronie BrainJuice Group odpowiadać Web Search Factory. Od swojego powstania w 2007 roku zespół WSF zrealizował ponad 6 tysięcy kampanii on-line dla blisko 200 klientów. Za analitykę webową odpowiada zespół House of Numbers.

– Doświadczenie agencji odpowiedzialnej za tak istotny obszar naszych działań było dla nas kluczowym kryterium wyboru – komentuje Jakub Kowalski, dyrektor marketingu i PR w Gruperze. – Do tej pory działania z obszaru kampanii on-line i analityki z konieczności prowadziliśmy z dwoma dostawcami, co generowało większe koszty i wymagało większego zaangażowania po naszej stronie. Współpraca z BrainJuice Group pozwoliła nam zminimalizować operacyjne trudności i zwiększyć efektywność działań.

Działania dla Grupera realizowane przez Web Search Factory obejmują prowadzenie i optymalizację kampanii w wyszukiwarce Google, GDN oraz kampanie mobile. Planowane jest rozszerzenie współpracy o kolejne narzędzia.

Pierwsza kampania prowadzona w ramach współpracy BrainJuice Group i Grupera została zrealizowana 1 sierpnia 2012 roku.

Gruper.pl to pierwsza polska platforma zakupów grupowych. Z serwisu, istniejącego od lutego 2010 roku, korzysta obecnie ponad milion użytkowników miesięcznie. Gruper.pl prezentuje ponad 2 tys. ofert miesięcznie, a jego użytkownicy zaoszczędzili w sumie 200 mln złotych. Gruper.pl dociera do 55 miast, w tym do 35 z regularnym newsletterem dedykowanym wyłącznie danej miejscowości.

1 BrainJuice Group, Gruper.pl, House of Numbers, Jakub Kowalski, Web Search FactoryBrainJuice Group skupia agencje wyspecjalizowane usługi w dziedzinie marketingu internetowego. Atutem grupy jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań z kilku obszarów e-marketingu jednocześnie w ramach jednej organizacji, przy zachowaniu najwyższego poziomu wiedzy i umiejętności w każdym z tych obszarów.

W skład BrainJuice Group wchodzą:

  • BrainJuice Strategy – Konsulting strategiczny
  • House of Numbers – Dom badawczo-analityczny
  • Web Search Factory – Agencja SEM & SEO
  • BrainJuice Interactive – Agencja interaktywna
  • Future PR – Agencja Web PR
  • SalesMachines – Outsourcing działań sprzedażowych
  • Software Focus – zewnętrzny dział IT
PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu