Joanna Parczyńska nowym zarządzającym Gemius Polska

Od 1 października 2012 roku nowo utworzoną funkcję Country Managera w firmie Gemius Polska zajmie Joanna Parczyńska. Zmianie uległa także struktura organizacyjna Gemius Polska. Firmę podzielono na dwa działy: Sales Force oraz Client Service.

Joanna Parczyńska rozpoczynała karierę menedżerską w strukturach sprzedaży i wydawnictwa „Gazety Wyborczej”. Przez 15 lat była związana z Agorą, gdzie min. szefowała zespołom sprzedażowym a w 2005 roku w nowo utworzonym pionie objęła stanowisko dyrektora pionu prasy bezpłatnej i wydawcy „Metra”. Wprowadziła dziennik „Metro” na rynek ogólnopolski odnosząc sukces czytelniczy i ogłoszeniowy. W 2012 roku przeprowadziła dla Grupy Polskapresse rebranding bezpłatnego tytułu wprowadzając na rynek gazetę „Nasze Miasto”.

Parczyńska jest absolwentką Wyższej Szkoły Dziennikarskiej im. M. Wańkowicza w Warszawie, ukończyła także “The Newspaper Executive Development Program” w Scandinavian International Management Institute w Kopenhadze.

„Od dawna z podziwem obserwuję dynamiczny rozwój Gemius i z wielkim entuzjazmem przyjęłam propozycję współtworzenia sukcesu firmy. Jestem przekonana, że razem z całym zespołem Gemius Polska stawimy czoła największym wyzwaniom” – podkreśla Joanna Parczyńska, Country Manager Gemius Polska.

Zmianie uległa także struktura organizacyjna Gemius Polska. W ramach spółki wyróżniono dwa zespoły: Sales Force oraz Client Service. Taki podział ma służyć maksymalnemu dostosowaniu sposobu pracy zespołu Gemius Polska do potrzeb i oczekiwań klientów i partnerów biznesowych. Głównym celem Sales Force jest pozyskiwanie nowych kontraktów i szukanie możliwości rozwoju biznesu. Dział Client Service zajmie się natomiast dbałością o najwyższą jakość codziennej obsługi obecnych klientów. Zespołem Sales Force kieruje Rafał Sobiczewski. Za Client Service odpowiada Joanna Skierska. Współpracę z firmą zakończył Robert Hałacz, który do tej pory opiekował się działem sprzedaży.

„Podjętym decyzjom przyświecał jeden cel: dynamiczny rozwój Gemius Polska. Dążymy do wzrostu jakości obsługi klienta, a w konsekwencji uczynienia ze spółki wzoru dla oddziałów zagranicznych Gemius. Jesteśmy przekonani, że wprowadzone zmiany to krok ku realizacji założonego planu” – dodaje Filip Pieczyński, członek zarządu Gemius SA, sprawujący opiekę nad Gemius Polska Sp. z o.o.

O Gemius

1 Filip Pieczyński, Gemius Polska, Joanna ParczyńskaMiędzynarodowa firma badawcza, lider i prekursor w dziedzinie badań internetu oraz konsultingu. Gemius założony został w Polsce w 1999 roku i prowadzi działalność w 30 krajach Europy i Bliskiego Wschodu. Firma oferuje profesjonalne rozwiązania badawcze, usługi analityczne i doradcze, od badań typu site-centric i user-centric, po zaawansowane technologicznie narzędzia do badania zachowania internautów na witrynach (gemiusTraffic), ich profilu społeczno-demograficznego (gemiusProfile), jakości dostępu do serwisów WWW (gemiusUsability) czy też skuteczności prowadzonych w internecie kampanii reklamowych (gemiusEffect). Gemius realizuje również badania na zlecony przez klientów temat (gemiusAdHoc). Poza powyższymi badaniami, w ofercie Gemius znajduje się również badanie zachowań użytkowników odtwarzających materiały multimedialne w sieci (gemiusStream), a także badanie umożliwiające błyskawiczny pomiar i prezentację wszystkich kliknięć dokonanych przez internautów na danej witrynie (gemiusHeatMap). W blisko połowie państw europejskich Gemius wyznacza standard pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych (gemiusAudience, badanie w Polsce funkcjonujące pod nazwą Megapanel PBI/Gemius).

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu