Event Management na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego

Dnia 17 września ruszyła rekrutacja na studia podyplomowe z zakresu Event Management organizowanych przez Stowarzyszenia Branży Eventowej wraz z Wydziałem Zarządzanie Uniwersytetu Warszawskiego na rok akademicki 2012-2013. Otwarcie nowego kierunku jest konsekwencją realizowanej misji edukacyjnej SBE. Koncepcja została omówiona szczegółowo podczas spotkania z władzami Wydziału Zarządzania UW przy okazji wspólnej konferencji, która obyła się w maju tr.

Opis studiów:

Podstawowym celem studium jest przekazanie szerokiej wiedzy dotyczącej event managementu (zarządzania projektami eventowymi). Zajęcia będą się koncentrowały przede wszystkim na praktycznych aspektach zawodu event managera jednak z uwzględnieniem teoretycznej wiedzy z zakresu komunikacji marketingowej, prawa czy zarządzania projektami. Wykłady prowadzone będą zarówno przez kadrę naukową Wydziału Zarządzania oraz przez wybitnych przedstawicieli branży eventowej: właścicieli agencji eventowych i event managerów. Podzielą się oni swoją wiedzą zdobywaną przez wiele lat przy organizacji wydarzeń różnej skali w Polsce oraz za granicą.

Sylwetka absolwenta

Studia skierowane są zarówno do osób, które są zainteresowane pracą w zawodzie Event Managera jak i tych, które zajmują się już organizacją wydarzeń na co dzień i chciały by usystematyzować i poszerzyć swoje kompetencje z tego zakresu. W szczególności zajęciami powinni zainteresować się pracownicy agencji eventowych, reklamowych i PR, firm HR, pracownicy korporacji, hoteli i obiektów eventowych, przedstawiciele administracji publicznej, właściciele małych i średnich przedsiębiorstw.

Program studiów obejmuje następująca zagadnienia:

  1. Marketing/Komunikacja 360
  2. Wstęp do prawa cywilnego/administracyjnego
  3. Zarządzanie projektami/procesowe
  4. Przywództwo i zarządzanie ludźmi
  5. Prawo w marketingu i eventach
  6. Public Relations/Sponsoring
  7. Internet i social media w eventach
  8. Wystąpienia publiczne /prezentacje
  9. Psychologia i socjologia w eventach
  10. Negocjacje/Analiza konkurencji
  11. Internet i social media w eventach
  12. Brief – od kreacji do ewaluacji
  13. Charakterystyka i rodzaje eventów
  14. Event w strategii firmy
  15. Event jako narzędzie sprzedaży
  16. Event jako narzędzie HR
  17. Obiekty eventowe – charakterystyka, wymagania, współpraca
  18. Scenotechnika: światło, dźwięk, multimedia, scenografie
  19. ROI w eventach /Ewaluacja Eventów
  20. Zarządzanie klientami/Account Management/Team Management
  21. Bezpieczeństwo i Zarządzanie Kryzysowe
  22. Kurs pierwszej pomocy
  23. CSR

Termin rekrutacji: 17 września – 5 października 2012

Miejsce składania dokumentów:

Punkt Rekrutacyjny WZ UW, 02-678 Warszawa, ul. Szturmowa 1/3
pon.-pt.: 10.00 – 18.00
sob.: 10.00 – 14.00
tel.: 022 55 34 100, 022 55 34 026

Data rozpoczęcia zajęć: 20 października 2012
Ilość godzin: 168 (2 semestry)
Terminy zajęć: zajęcia rozpoczynają się w 20 października 2012, zjazdy odbywają się przeciętnie 1-2 razy w miesiącu, w soboty i niedziele.
Miejsce zajęć: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, ul. Szturmowa 1/3, Warszawa
Limit miejsc: 40 osób

Czesne: 6000 zł za 2 semestry (6200 zł płatne w 2 ratach lub 6400 zł płatne w 4 ratach)

Wymagane dokumenty:

  1. odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (licencjat/magister)
  2. podanie o przyjęcie na studia
  3. CV
  4. kserokopia dowodu osobistego
  5. 2 fotografie o formacie 35 x 45 mm
  6. zobowiązanie do ponoszenia kosztów odpłatności za studia
PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu