Politechnika Koszalińska wspiera działania marketingowe telebimami

Politechnika Koszalińska realizuje kampanię reklamową, która promuje rekrutację na rok akademicki 2012/2013. Uczelnia przygotowała bogatą ofertę edukacyjną, kandydaci na studia mogą wybierać spośród kierunków technicznych, humanistycznych, ekonomicznych oraz artystycznych.

Działania reklamowe mają na celu ukazanie szerokiej oferty kształcenia na koszalińskiej uczelni. Spoty reklamowe są emitowane na ekranach LED na terenie województw: wielkopolskiego, pomorskiego oraz zachodnio-pomorskiego.1 Medas-Media, PerMedia, Politechnika Koszalińska

Za przygotowanie materiału reklamowego oraz zakup odpowiedzialna jest firma PerMedia S.A., natomiast za przeprowadzenie kampanii odpowiedzialna jest agencja Medas-Media.

Politechnika Koszalińska jest jedną z najprężniej rozwijających się jednostek akademickich w północno-zachodniej Polsce.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu