BizAd z wyłącznością agencyjną i sieciową na reprezentację witryn Grupy Wolters Kluwer

Od września zmieniają się zasady współpracy sieci IDMnet z Wolters Kluwer Polska, dotyczące obsługi reklamowej serwisów internetowych ABC.com.pl i LEX.pl, należących do wydawnictwa. Obie witryny na rynku sieciowym i agencyjnym będzie reprezentować BizAd – jedna z sieci tematycznych IDMnet.

ABC.com.pl i LEX.pl to specjalistyczne portale informacyjne, oferujące kompleksową wiedzę z zakresu biznesu i prawa. Udostępniają użytkownikom bogatą bazę informacji, materiałów i narzędzi, niezwykle przydatnych w tych dziedzinach. Serwisy dołączyły do IDMnet na początku tego roku, wzmacniając sieć tematyczną BizAd, należącą do spółki i dedykowaną rynkowi biznesowemu. Witrynę LEX.pl odwiedza miesięcznie ponad 350 tysięcy unikalnych użytkowników generujących blisko 1,4 miliona odsłon, a witrynę ABC.com.pl – ponad 390 tysięcy unikalnych użytkowników, generujących ponad milion odsłon (dane: Google Analitycs, sierpień 2012).

Dotychczas współpraca między wydawnictwem a spółką IDMnet opierała się na zasadach brokerskich. Podpisana we wrześniu umowa znacznie poszerza tę współpracę dając sieci wyłączność agencyjną i sieciową na sprzedaż reklam w obrębie witryn ABC.com.pl i LEX.pl.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu