Melba Magazine wchodzi na rynek

Melba to nowy internetowy magazyn kierowany do osób szukających świeżych inspiracji w modzie i fotografii. Zerowy numer ukaże się 28 września.

1 Magdalena Nowosadzka, Melba MagazineMelba Magazine został stworzony z chęci promowania młodych twórców i prezentowania artystycznego spojrzenia na modę i jej odbicia w innych dziedzinach sztuki. Każdy numer ma swój temat przewodni, stanowiący punkt wyjścia dla autorów zdjęć i tekstów.

Tematem zerowego numeru jest Dark. Ukażą się w nim sesje Agnieszki Stodolskiej, autorki zdjęcia z okładki, Igi Drobisz, Przemka Dzienisa dla Nenukko oraz Niny Sawińskiej prezentującej dorobek młodych polskich projektantów: Magdy Hasiak, Oli Kawałko, U+, Kiss The Frog i Wioli Wołczyńskiej. O swoim podejściu do mody opowiedzą Karolina Kominek i Lidia Popiel. Nie zabraknie również inspirowanych tematem przewodnim felietonów i wywiadu z francuską fotograf Elise Toïdé, współpracującej z Yōji Yamamoto.

Redaktor naczelną Melba Magazine jest Magdalena Nowosadzka. Pismo będzie dystrybuowane bezpłatnie co dwa miesiące, pod adresem www.melbamagazine.com. Melba Magazine obecny jest również w serwisach facebook – www.facebook.com/melbamagazine i tumblr – melbamagazine.tumblr.com.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu