Partnerstwo Evolution Media Net i MillionYou.com

Sieć reklamowa Evolution Media Net i platforma crowdsourcingowa MillionYou.com zawarły umowę partnerską. Obydwie firmy będą intensywnie ze sobą współpracować w zakresie sprzedaży i promocji kampanii reklamowych opartych na materiałach social video.

Wykorzystanie filmów wideo tworzonych przez zwykłych ludzi i promowanie ich za pomocą mediów społecznościowych staje się coraz popularniejsze wśród dużych, działających nierzadko globalnie firm. Crowdsourcing video jest często przedstawiany jako opozycja dla wysokobudżetowych, profesjonalnych produkcji filmowych. Model w którym członkowie różnych społeczności przygotowują klipy wideo reklamujące jakąś markę, jest coraz bardziej ceniony za świeżość, autentyczność i masowy zasięg dzięki social media.

Sposobów tworzenia wideo jest wiele, od drogich produkcji po garażowe montaże. Od kilku lat największe światowe korporacje wybierają rozwiązanie, w którym to ludzie przygotowują materiał video. Efektem są ciekawe, często zaskakujące i autentyczne filmy. – mówi Jan Kasprzycki-Rosikoń, Managing Director & Partner, MillionYou.com. Kampanie realizowane w oparciu o naszą społeczność zaczynają się już w momencie rozpoczęcia produkcji video, a proces twórczy jest precyzyjnie monitorowany i moderowany.

Zawarta między obiema firmami umowa o współpracy zakłada, że Evolution Media Net będzie odpowiadało za sprzedaż i pozyskanie projektów reklamowych wykorzystujących crowdsourcing video. Sieć będzie także obsługiwać i realizować tego typu kampania oraz wspomagać je własnym zasięgiem. Do obowiązków MillionYou.com będzie należał proces produkcji zleconych materiałów.

Mówiąc o crowdsourcingu wymienia się jednym tchem zalety takie jak świeżość, autentyczność i globalny zasięg tworzony przez wielomilionowe społeczności. Ale nie sposób przemilczeć jeszcze jednej kwestii, mianowicie kosztów. – dodaje Maciej Mincer, CEO Evolution Media Net. W środowisku reklamowym krąży dość zabawne porównanie budżetu akcji crowdsourcingowej, który odpowiada kosztom zapewnienia cateringu ekipie na planie zdjęciowym tradycyjnego 30-sek. spotu reklamowego.

Umowa została zawarta na czas niekreślony i ma charakter wyłączności sieciowej. MillionYou.com to pierwsza w Polsce marketingowa platforma crowdsourcingowa, która łączy marki z kreatywną społecznością, tworząc kampanie video dla Klientów poszukujących świeżych i niekonwencjonalnych rozwiązań. Agencja zdobyła wyróżnienie w konkursie MEDIA TRENDY 2012 w kategorii Innowacje w mediach/ Best use of content, a w jej portfolio znajdują się projekty zrealizowane między innymi dla Narodowego Banku Polskiego, Fundacji Kronenberga City Banku, Miasta stołecznego Warszawa, Greenpeace oraz Muzeum Powstania Warszawskiego.

Informacje o Evolution Media Net

1 Evolution Media Net, Jan Kasprzycki-Rosikoń, Maciej Mincer, Millionyou.comEvolution Media Net to sieć reklamy internetowej powstała pod koniec 2010 r. Podstawą jej rozwoju jest doświadczony zespół, którego priorytetowym zadaniem jest doradztwo na każdym etapie planowania i realizacji strategii marketingowej w Internecie. Celem Evolution Media Net jest pozycja lidera wśród horyzontalnych sieci reklamowych, którą realizuje poprzez silne kanały tematyczne oparte na jakościowych serwisach, szeroki wybór produktów reklamowych, kompleksowe wsparcie wydawców. Obecnie sieć zrzesza blisko 550 witryn internetowych i dociera do ponad 15 mln RU.

Właścicielem spółki Evolution Media Net jest fundusz inwestycyjny Ballroom International Network specjalizujący się w inwestycjach w sektorze nowych technologii i mediów. Fundusz od wielu lat z sukcesami inwestuje w Czechach, Słowacji, Rumunii, Bułgarii, Chorwacji, Serbii, Polsce oraz krajach nadbałtyckich. Sieć reklamy internetowej Evolution Media Net to priorytetowa spółka w bogatym portfolio Ballroom International Network.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu