Kryzys w social media – jak zapobiegać i jak leczyć? – webinarium

Już 26 września Grzegorz Miller, CEO w Monday PR, przeprowadzi szkolenie internetowe dotyczące zarządzania sytuacjami kryzysowymi w social media. Inicjatywa jest wynikiem współpracy Monday PR z wydawnictwem IDG.Szkolenie „Kryzys w social media – jak zapobiegać i jak leczyć?” jest skierowane przede wszystkim do osób zarządzających profilami firm i organizacji w social media, managerów, właścicieli, jak i wszystkich, którzy interesują się komunikacją w mediach społecznościowych. Celem szkolenia jest przedstawienie przyczyn sytuacji kryzysowych oraz sposobów ich rozwiązywania. Z webinarium będzie można dowiedzieć się m.in. jakie czynniki wywołują kryzys, jak przygotować plan antykryzysowy, jak sprawnie zarządzać kryzysem oraz jak obrócić kryzys na korzyść firmy. Podczas szkolenia przedstawione zostaną najciekawsze przykłady kryzysów w social media oraz sposobów ich rozwiązywania zarówno w Polsce, jak i na świecie.

„Social media zawładnęły naszym życiem – zarówno prywatnym, jak i zawodowym. Media społecznościowe mają ogromny potencjał komunikacyjny i marketingowy, ale nieumiejętne korzystanie z nich może przynieść więcej szkód niż pożytku. Niestety wiele przedsiębiorstw nadal nie wie, jak reagować na sytuacje kryzysowe. Warto poznać dostępne narzędzia, które pozwolą nam uchronić się przed negatywnymi skutkami kryzysu, dobrym pomysłem jest też obserwacja działań firm i instytucji, które były zmuszone stawić czoła trudnym sytuacjom w social media” – mówi Grzegorz Miller, CEO w Monday PR, prowadzący webinarium.

Zaproszenie na szkolenie znajduje się tutaj:

http://www.youtube.com/watch?v=KxHHSMqWs0c&feature=youtu.be

O Monday PR

Monday PR jest ekspertem w zakresie zintegrowanej komunikacji. Działa na rynku od 2006 roku. Oferuje pełen zakres usług w zakresie doradztwa i zarządzania komunikacją: public relations, w tym relacje z mediami, PR korporacyjny, produktowy, komunikacja wewnętrzna, zarządzanie kryzysem; strategie marketingowe, komunikacja w Social Media i szkolenia z zakresu szeroko pojętej komunikacji. Firma obsługuje głównie klientów z branży informatycznej, konsultingowej, farmaceutycznej oraz programy Unii Europejskiej.

Jest partnerem międzynarodowych sieci agencji BondPR działającej na terenie Europy, obu Ameryk, Azji oraz Afryki Południowej oraz Community Pro. W 2010 roku agencja przystąpiła do Związku Firm Public Relations.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu