IAB Akademia eCommerce. Kod do sukcesu w internecie

Tagi:

Pobierz bezpłatny „Poradnik e-commerce” i przyjdź na konferencję. Grupa Robocza eCommerce działająca w ramach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zaprasza na konferencję „IAB Akademia eCommerce” dedykowaną właścicielom sklepów internetowych, która odbedzie się w dniach 7-8 listopada 2012 w Soho Factory.

Konferencja „IAB Akademia eCommerce” dedykowana jest właścicielom sklepów internetowych oraz tym którzy dopiero zaczynają swoją przygodę ze sprzedażą w internecie. Zakres merytoryczny konferencji został przygotowany tak, by w sposób kompleksowy zaprezentować aspekty działań sklepów internetowych.

– Pomysł Akademii jest efektem prac Grupy ds. E-commerce. Zależy nam na prężnym rozwoju rynku, który dzięki adekwatnej do potrzeb edukacji może lepiej reagować na zmiany. Zmienność to naturalny atut jakim dysponuje e-commerce. Łatwość we wprowadzaniu pomysłów w życie to domena świata wirtualnego. Jest oczywiście wiele przysłowiowych „ale”, nad którymi trzeba się zastanowić – na przykład obowiązki e-sprzedawcy wymagane przez prawo, czy jakość obsługi e-konsumenta. Zarówno tradycyjna branża retail, jak i mali i średni początkujący przedsiębiorcy dzięki Akademii dowiedzą się na co mają zwracać uwagę. Spotkania z ekspertami rynku to niecodzienna możliwość dowiedzenia się jak nie popełnić błędu i z sukcesem prowadzić e-biznes. – powiedziała Justyna Skorupska, przewodnicąca Grupy Roboczej eCommerce.

Mówcy konferencji to Eksperci Grupy Roboczej Ecommerce IAB Polska. Nie będą ograniczać się oni jedynie do informowania, ale przede wszystkim doradzą: jak dopasować system płatności online do biznesu, jakie technologicznie wyzwania pojawiają się przed młodymi e-sklepami, wreszcie na konkretnych przykładach staramy się opowiedzieć o optymalizacji obsługi klienta i użyteczności.

Za pośrednictwem witryny Akademii eCommerce www.AkademiaeCommerce.pl można pobrać „Poradnik eCommerce”. Poradnik ma na celu przybliżyć e-commerce wszystkim tym, którzy zastanawiają się w jaki sposób wykonać pierwsze kroki, by odnieść sukces w sprzedaży przez Internet. Autorzy, będący ekspertami w swoich obszarach w sposób przyjazny odpowiadają na kluczowe pytania, które mogą się rodzić wśród przedsiębiorców zainteresowanych tym obszarem działalności.

O IAB Polska

Interactive Advertising Bureau istnieje na polskim rynku od 2000 roku. Od 2007 roku działa jako Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Wśród członków związku znajdują się m.in. największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne.

Celem statutowym związku jest reprezentowanie interesów branży internetowej oraz szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie marketingu interaktywnego. IAB ma za zadanie m.in. informować o potencjale reklamowym internetu, pokazywać skuteczne rozwiązania marketingowe oraz tworzyć i promować standardy jakościowe.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu