Dom mediowy Codemedia dla marki OKI – startuje kampania wspierająca promocję z okazji 20-lecia firmy w Polsce

Codemedia SA przygotowała kampanię dla marki OKI. Jej celem jest dotarcie do MŚP, specjalistów i osób decydujących o zakupach sprzętu w firmach. Kampania ma wspierać specjalną ofertę promocyjną przygotowaną z okazji 20-lecia obecności OKI w Polsce.

Kampania rusza dziś, potrwa do końca roku. Celem kampanii jest dotarcie do użytkowników potencjalnie zainteresowanych zakupem sprzętu OKI, a więc kilku grup celowych określonych jako: małe i średnie przedsiębiorstwa (MŚP), specjaliści oraz osoby decyzyjne w większych firmach. Komunikacja będzie wspierać grupę urządzeń drukujących OKI, zarówno jednofunkcyjnych, jak i wielofunkcyjnych oraz fakt, że z okazji 20-lecia obecności w Polsce firma OKI Systems Polska przygotowała specjalną ofertę promocyjną, z którą klienci mogą zapoznać się na stronie www.iLOVEoki.

– W ramach kampanii prowadzone będą m.in. działania display w dobranych grupach serwisów, mailingi, działania z zakresu SEM oraz akcje kierowane do użytkowników tabletów. Przygotowany został także dedykowany pakiet w modelu CPL  do grupy docelowej MŚP – wyjaśnia Anna Gruszka, Co-managing director domu mediowego Codemedia SA.

W kampanii wykorzystane będą narzędzia targetowania behawioralnego oraz działania z zakresu marketingu mobilnego. Landing page ( www.iLOVEoki ) oraz kreację na potrzeby kampanii przygotowała agencja Red8 Digital.

Codemedia SA to dom mediowy, którego oferta wykracza daleko poza klasyczne usługi planowania i zakupu mediów. Spółka dostarcza usługi zarówno z obszaru szeroko pojętej strategii komunikacji jak i performance marketingu czy  direct response , w tym m.in. organizowania działań sprzedażowych (partnerstwa, programy afiliacyjne), akwizycji klientów (lead generation, budowa baz danych), programy promocji sprzedaży, czy email marketing.

Wśród głównych klientów Codemedia znajdują się m.in. TCHIBO Direct, TESCO, Gumtree, Maspex Wadowice (marki: Tymbark, Lubella, Kubuś, Tiger), czy AmRest (Pizza Hut, KFC).

1 Anna Gruszka, Codemedia, OKI, Red8 DigitalCodemedia istnieje od czerwca 2008 roku. Od lutego 2011 r. spółka jest notowana na New Connect. W październiku 2011 r. Codemedia połączyła się z domem mediowym Mediasense. Dom mediowy Codemedia został wyróżniony w tegorocznym raporcie specjalnym „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2012” magazynu „Media & Marketing Polska”. O przyznaniu tytułów i wyróżnień decydowały trzy podstawowe kryteria:  badanie Millward Brown SMG/KRC (pomiar zadowolenia klientów domu  mediowego), dane finansowe i skuteczność biznesowa. W ostatnim konkursie Marketing in Interactive Excellence (MIXX) Awards 2011, rozstrzygniętym w listopadzie 2011 r., Codemedia zdobyła dwie nagrody, które przyznawane są najbardziej kreatywnym i efektywnym kampaniom internetowym.  Kampania „KFC SoGood”, zrealizowana przez Codemedia dla AmRest, zwyciężyła w kategorii „Najlepsze zastosowanie nowych mediów”. Kampania oparta była o interaktywną grę augmented reality w restauracjach KFC, realizowana była wspólnie z agencją interaktywną Lemon Sky (dawniej Adv.pl). Z kolei kampania „Włącz myślenie”, realizowana wspólnie z Fabryką Komunikacji Społecznej dla Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, wygrała w kategorii „Kampanie społeczne i non-profit”.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu