PAYBACK podbija Meksyk

PAYBACK staje się Programem o największym zasięgu w świecie. Działa już w Europie i w Indiach. Od września będzie oferował swoje karty uczestnikom w Ameryce Łacińskiej, a dokładnie w Meksyku.

Podobnie jak w innych krajach, Meksykanie będą mogli zbierać punkty u partnerów z wielu różnych branż. Swój udział we wprowadzeniu Programu na nowy rynek ma też Polska.

Program Bonusowy PAYBACK, który rozpoczął swoją działalność w Niemczech, rozwija się bardzo dynamicznie nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Z powodzeniem oferuje swoje karty uczestnikom w Indiach, a od września 2012 roku Program wchodzi na rynek w Meksyku. To pierwszy taki sukces od czasu, gdy PAYBACK stał się własnością Grupy American Express.

„Pojawienie się Programu PAYBACK na tak młodym i jednocześnie kluczowym rynku Ameryki Łacińskiej jest istotne z punktu widzenia naszego rozwoju w tym regionie” – podkreśla Aleksander Rittweger, założyciel Programu.

Swój udział we wprowadzeniu PAYBACK na nowy rynek mają też Polacy. Tomasz Nalewajk, Senior Relationship Marketing Manager z Loyalty Partner Polska, uczestniczy w procesie przygotowań do nowego otwarcia. Odpowiada za opracowanie i wdrożenie strategii CRM wraz ze standardami komunikacji bezpośredniej. Do Meksyku pojechała też Beata Gawełko, Analityk, która przez najbliższych kilka miesięcy będzie zajmowała się wsparciem procesów direct marketingu.

„PAYBACK w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie. Zawdzięcza to m.in. świetnym specjalistom, których udało nam się zaprosić do współpracy. Polski sukces Programu został zauważony także przez jego obecnego właściciela, American Express. Stąd decyzja, aby niektórzy nasi specjaliści podzielili się wiedzą i kompetencjami przy tak dużym i skomplikowanym przedsięwzięciu, jakim jest wprowadzenie Programu do kraju z ponad stoma milionami mieszkańców” – komentuje Damian Zapłata, Dyrektor Zarządzający Loyalty Partner Polska.

Podobnie jak w Europie i Indiach, Meksykanie będą mieli możliwość zbierania punktów w różnych miejscach. Wśród partnerów programu znalazły się firmy z branży finansowej – American Express, i handlowej − największa grupa hipermarketów Comercial Mexicana oraz sieć sklepów 7 Eleven. Uczestnicy Programu otrzymają też punkty za zakup biletów na loty linią InterJet i za tankowanie na stacjach Petro7.

PAYBACK Polska

1 American Express, Damian Zapłata, PAYBACKPAYBACK to multipartnerski Program Bonusowy, którego uczestnicy mogą zbierać punkty podczas zakupów w wielu popularnych sklepach sprzedaży tradycyjnej oraz online. Dzięki specjalnym promocjom, ofertom oraz kuponom (również elektronicznym) posiadacze kart PAYBACK mogą szybko i łatwo zwiększyć stan konta punktowego. Zebrane punkty PAYBACK można wymienić na atrakcyjne nagrody, mile Miles & More lub przekazać na cele charytatywne.

W Polsce Program PAYBACK rozpoczął swoją działalność od 16 września 2009 roku. Obecnie współpracuje z nim ponad 20 firm partnerskich oraz ponad 130 sklepów online. Korzyścią dla partnerów Programu jest bezpośrednia komunikacja z konsumentami za pomocą platformy marketingowej PAYBACK oraz pozyskanie lojalnych i zadowolonych klientów. W Polsce aktualnie liczba aktywnych kart PAYBACK to ponad dziesięć milionów. PAYBACK jest częścią Grupy American Express.

Informacje o firmie American Express

American Express Company to jedna z największych światowych firm obsługujących płatności i sektor biur podróży. Została założona w 1850 r.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu