Agencja Whites chce wyznaczać nowe standardy w dziedzinie SEO

Wraz z początkiem lipca działalność rozpoczęła agencja Whites, specjalizująca się w optymalizacji i marketingu w wyszukiwarkach. Swoje usługi i działania opiera o idee White Hat SEO, bazującego na treściach wysokiej jakości i ich optymalnej dystrybucji.

Działania nowej agencji obejmują zarówno obszar SEO jak i kampanii PPC. W ofercie Whites znajdują się, przede wszystkim, kompleksowe rozwiązania z zakresu pozycjonowania i optymalizacji, analizy, audyty oraz indywidualne strategie wzmacniania widoczności serwisów w wyszukiwarkach. Whites stawia również na integrację działań SEM dla marek i produktów z innymi kanałami ich promocji online i offline.

Agencją Whites kieruje jej managing partner Maciej Woźniak, który od 2006 roku związany był z SerchLab.pl (Agora S.A.), gdzie przez ostatni rok zajmował stanowisko dyrektora.

Dostarczamy rozwiązania, które uodporniają serwisy internetowe na zmiany algorytmów wyszukiwarek, skutecznie budując długofalową silną pozycję w wynikach wyszukiwania – mówi Woźniak. Wiemy, że można połączyć wysoką jakość pozycjonowania ze skutecznością, co pozwoli naszym klientom być o krok przed konkurencją – dodaje.

Zespół Whites to specjaliści optymalizacji serwisów, a także marketingu w wyszukiwarkach. Posiadają ponad 7 letnie doświadczenie w realizacji projektów z zakresu SEO i SEM, zarówno dla popularnych serwisów, jak i rozwijających się startupów. Aktualnie wspierają m.in. serwisy grupy NextWeb Media (abcZdrowie, Parenting.pl, Gadzetomania.pl) oraz Melog.com Sp. z o.o. (Domy.pl, Oferty.net).

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu