Motoricus Service powiększa swoją sieć serwisową

W sierpniu do sieci serwisów samochodowych Motoricus Service dołączył kolejny warsztat ulokowany w północnej części prawobrzeżnej Warszawy. Współpraca będzie opierała się na zasadach franchisingu i jest konsekwencją ściśle realizowanej strategii rozwoju firmy.

1 Motoricus ServiceOblicze serwisów samochodowych zmienia się w Polsce dynamicznie wraz z rozwojem motoryzacji i rosnącym wymaganiom klientów. Wysoka jakość obsługi realizowana jest m. in. poprzez tworzenie sieci warsztatów pod jedną marką, które funkcjonują zgodnie z ujednoliconymi standardami. Jedną z dynamicznie rozwijających się sieci serwisów samochodowych jest sieć Motoricus.com., do której w sierpniu dołączył nowy punkt.

Nowy serwis przyłączony do  Motoricus mieści się w północnej części prawobrzeżnej Warszawy przy ul. Światowida 75 (Białołęka). Jest to pierwszy warsztat, z którym Motoricus podjął współpracę na ścisłych zasadach franchisingu, co stanowi pierwszy krok do dalszej rozbudowy ogólnopolskiej sieci usługowej w tym modelu.

Jego wybór podyktowany był precyzyjnymi założeniami strategicznymi Spółki Motoricus. Decydująca była jego lokalizacja. Do tej pory spółka nie posiadała punktu w tej części miasta, co uniemożliwiało zapewnienie klientom zarówno detalicznym jak i flotowym łatwego i szybkiego dostępu do usług w stolicy. Obecnie regularne pokrycie punktami serwisowymi na terenie aglomeracji warszawskiej daje dużą przewagę konkurencyjną na tym ważnym rynku.

Wysokie standardy obsługi klienta kształtowane do tej pory były przez Motoricus we własnych serwisach i obecnie przenoszone będą na wszystkie podmioty chcące podjąć współpracę na zasadzie franchisingu. Ich spełnienie to kolejne ważne kryterium przy wyborze konkretnego warsztatu, które w całości musiało być spełnione także przez serwis z ul. Światowida.

Podjęcie takiej współpracy z Motoricus, to nie tylko obowiązki, ale i szereg przywilejów. Podstawowym z nich to możliwość korzystania z narzędzi informatycznych pozwalających na budowanie transparentnych relacji z klientami. Umożliwia to precyzyjne rozumienie i reagowanie na  ich indywidualne  potrzeby i oczekiwania i ma to ważny wpływ na budowanie lojalności o którą coraz trudniej. Narzędzia te minimalizują zaangażowanie klienta i serwisowanie pojazdu przestaje być uciążliwe.

Ponadto serwis „wpięty”  w nowoczesny system informatyczny ma możliwość m. in. na pełen wgląd i dostęp do stanów magazynowych całej sieci dzięki czemu może bezbłędnie i efektywnie przygotowywać ofertę dla swoich klientów. Dzięki temu dany serwis nie musi ponosić dużych nakładów na przygotowanie własnego magazynu.

Ważnym elementem są również profesjonalne szkolenia dla personelu warsztatu obejmujące m. in. zasady przeglądu i naprawy pojazdów, obsługi klienta czy też obsługi systemów informatycznych. Cykliczne doszkalanie mechaników pozwala im na rozwijanie swoich umiejętności i kompetencji odpowiadających najnowszymi trendom oraz wymogom stawianych przez współczesną motoryzację.

Serwisy w sieci Motoricus korzystają również ze zintegrowanych działań z zakresu komunikacji marketingowej, co w bezpośredni sposób przekłada się na efektywne budowanie świadomości marki i tym samym pozwala na zwiększanie liczby klientów.

Do tej pory ogólnopolska sieć serwisowa Motoricus opierała się na pięciu własnych punktach oraz 27 warsztatach partnerskich. Już teraz wiele z nich dzięki wysokiej jakości świadczonych usług i bardzo dobrej lokalizacji pretenduje do nawiązania współpracy franchisingowej. W ramach realizowanej strategii rozwoju sieci Motoricus prowadzi obecnie intensywne rozmowy o współpracy, co w efekcie przełoży się na powiększenie liczby zintegrowanych w zakresie standardów punktów usługowych.

MOTORICUS SA – W skład Grupy Kapitałowej wchodzi pięć spółek z pogranicza dwóch obszarów: szeroko rozumianej motoryzacji oraz marketingu: Aaltonen Sp. z o.o , Motoricus.com Sp. z o.o., Motoricus Service Sp. z o.o., Grist 99 Sp. z o.o., HBZ Sp. z o.o. Grupa zwiększa swoją wartość rynkową poprzez uzyskiwanie efektu synergii pochodzącej z działalności wszystkich spółek. Synergia ma w długofalowej strategii obniżać koszty funkcjonowania poszczególnych spółek, podnosząc rentowność całej Grupy Kapitałowej. Ze względu na dużą specjalizację i różnorodność obszarów działania, Grupa Kapitałowa jest w stanie w sposób kompleksowy zaspokajać potrzeby klientów.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu