Marketing zapachowy w Galerii Łódzkiej

Od sierpnia, dzięki rozszerzeniu współpracy pomiędzy Internet Media Services SA (IMS), a ECE Projektmanagement Polska Sp. z o.o., w Galerii Łódzkiej zagościł aromamarketing.

Jest to nowatorska i coraz bardziej popularna usługa, stanowiąca potężne narzędzie w walce o Klienta i pozwalająca wyróżnić się na tle konkurencji. Konsultanci IMS dobrali zapach indywidualnie dla potrzeb Galerii Łódzkiej, dopasowując go do charakteru i wizerunku tego centrum handlowego. Aromat emitowany będzie w ciągach komunikacyjnych Galerii i będzie ulegał sezonowym zmianom, dostosowując się do pór roku, świąt i wydarzeń organizowanych na terenie obiektu.

Galeria Łódzka to nowoczesne, istniejące od 2002 roku centrum handlowe, w którym mieści się 160 sklepów, butików, kawiarni i restauracji. IMS SA współpracuje z Galerią już od 2007 roku, dbając o oprawę muzyczną tego centrum handlowego.

1 ECE Projektmanagement, Galeria Łódzka, IMSIMS SA jest polskim liderem w dziedzinie marketingu sensorycznego w miejscu sprzedaży, współpracuje obecnie z ponad pięcioma tysiącami punktów handlowo-usługowych w zakresie audiomarketingu, aromamarketingu i digital signage. Galeria Łódzka dołącza do grona blisko tysiąca obiektów obsługiwanych przez IMS SA w zakresie aromamarketingu.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu