Ogilvy Action dla Loyalty Partner Polska

Ogilvy Action odpowiedzialna jest za stworzenie koncepcji najnowszej promocji Programu PAYBACK. Akcja pod hasłem „SPRAWDŹ JOKERA. Miliony punktów do zebrania” ma na celu zwiększenie wartości średniego koszyka zakupowego oraz częstotliwości zakupów w punktach partnerskich PAYBACK. Akcja trwa od 5 września do 2 października 2012.

W ramach promocji uczestnicy Programu PAYBACK mają możliwość odebrania karty Joker w punktach sprzedaży wybranych partnerów PAYBACK i zbierania jeszcze większej liczby punktów promocyjnych PAYBACK niż dotychczas. Pod poszczególnymi kartami Joker kryją się zaskakujące promocje Programu związane z dodatkowymi punktami. Dzięki mechanizmowi cross usage na jednej karcie można znaleźć oferty wielu partnerów Programu, np.: stacji paliw BP, sieci sklepów EMPIK, SMYK, Real czy ogólnopolskiej sieci multipleksów Multikino.

Akcji towarzyszą działania promocyjne: materiały POS w partnerskich punktach sprzedaży oraz kampania reklamowa w radio.

Agencja Ogilvy Action odpowiedzialna jest za przygotowanie strategii komunikacji, koncepcję kreatywną oraz wszystkie elementy wykorzystywane w kampanii, włącznie z layoutem karty Joker.

Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Media Vest.

 

1 Loyalty Partner Polska, Ogilvy Action, PAYBACKOgilvy Action jest agencją marketingu zintegrowanego, operującą w obszarze 360 stopni, ze szczególnym uwzględnieniem experiental, trade, shopper i promotional marketingu. Badania agencji pokazują, że od 40% do 70% decyzji zakupowych podejmowanych jest w miejscu sprzedaży, dlatego na tym obszarze skupia się komunikacja Ogilvy Action, określając go jako The last mile™ – dystans, który pokonuje konsument, tak w sensie fizycznym, jak i psychicznym, pomiędzy chęcią nabycia produktu, a rzeczywistym jego zakupem. Ogilvy Action rozwija techniki komunikacji, które sprawiają, że marki jej klientów są wybierane przez konsumentów, niezależnie od tego, czy zakup ma miejsce na ulicy, w Internecie czy w sklepie.

Ogilvy Action wchodzi w skład międzynarodowej sieci komunikacji marketingowej WPP – jednej z największych, światowych grup, zrzeszającej kilkaset różnych firm badawczych, marketingowych, reklamowych i promocyjnych z całego świata. Klienci WPP to ponad 330 firm z listy Fortune Global 500, ponad połowa firm notowanych na NASDAQ 100 i 42 z listy Fortune e-50. Wśród klientów Ogilvy Action w Polsce znajdują się firmy takie, jak IBM, Motorola, Payback, Ford, British American Tobacco. W Polsce Ogilvy Action należy do Ogilvy Group Poland, która oprócz tej firmy obejmuje obejmie 6 spółek działających w obszarze komunikacji marketingowej: Ogilvy & Mather Advertising, SoHo Square, Ogilvy Interactive, Ogilvy PR (PR korporacyjny, produktowy, eventy, sponsoring), Ogilvy Brand Consulting wyspecjalizowaną w zakresie doradztwa strategicznego oraz dom produkcyjny Redworks zajmujący się produkcją broadcastową, DTP i print managementem, będący hubem adaptacyjnym dla klientów w regionie EMEA.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu