Nadchodzi seria zgrupowań przy Warce

3 września ruszyła nowa kampania reklamowa marki Warka, oficjalnego sponsora Reprezentacji Polski w piłce nożnej. Emitowane w telewizji i Internecie spoty podkreślają towarzyski charakter marki i udowadniają, że Warka jest dobra na każdą okazję.

W poniedziałek, 3 września do emisji trafił spot reklamowy marki Warka, piwa dobrego na każde zgrupowanie. W pubie, w domu czy na murawie, wśród znajomych i rodziny – Warka zawsze wydobywa wyjątkową atmosferę spotkania zgranej drużyny, zwłaszcza wtedy, gdy celebruje sportowe emocje. „Na każde zgrupowanie” rozpoczyna jesienną kampanię marki, która emitowana będzie w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych oraz w Internecie.

Kreację 30’spotu telewizyjnego przygotowała agencja Just, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Macroscope OMD. Działania BTL poprowadzi Men At Work, a prace biura prasowego koordynuje On Board PR.

Warka to piwna marka o ogólnopolskim zasięgu. Klasyczny lager, który zawdzięcza swój aromat starannie pielęgnowanemu polskiemu chmielowi. Jest to jedyne piwo o prawdziwej piwnej nazwie – „Warka” to w słowniku piwowarów porcja piwa uzyskana z jednego warzenia. Jest to również jedyna w Polsce marka piwa, która posiada sieć własnych pubów „Piwiarnie Warki”. Jest ich ponad 90 na terenie całego kraju. Warka jest sponsorem piłkarskiej Reprezentacji Polski od sierpnia 2010 r.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu