Radio Eska ROCK w dobrej formie do końca świata

1 Kuba Wojewódzki, Marcin Bisiorek, Mariusz Jankowski, Radio ESKA Rock, TVNZ początkiem września ruszyła multimedialna kampania pod hasłem „Eska ROCK w dobrej formie do końca świata”, promująca stację. Intensywne działania promocyjne obejmują outdoor, ogólnopolską prasę, kampanię w sieciach kinowych, Internet oraz sponsoring programu Kuby Wojewódzkiego w telewizji TVN.

W niekonwencjonalnej kreacji reklamowej zostały wykorzystane fotografie całej redakcji Radia Eska ROCK. Autorem zdjęć jest Robert Laska, a koncepcja anielskiej stylizacji ekipy została opracowana przez Marcina Bisiorka, dyrektora programowego stacji.

– Moja ukochana teściowa mówi o mnie „To anioł, nie człowiek”. Obudziłem się pewnego ranka i stwierdziłem, że to może być prawda – komentuje swój pomysł Marcin Bisiorek.

– Gramy w dobrej formie do końca świata i nieważne, czy nastąpi on w dniu 21.12.2012, jak niektórzy odczytują z kalendarza Majów, czy kiedy indziej – dodaje Mariusz Jankowski, dyrektor promocji Radia Eska ROCK i autor strategii działań reklamowych.

W miesięcznej kampanii outdoorowej, realizowanej na terenie aglomeracji warszawskiej, śląskiej i krakowskiej, wykorzystano ponad 400 nośników reklamowych (formaty: frontlight, billboard, citylight i siatka wielkoformatowa). Intensywna kampania promocyjna obejmuje także ogólnopolskie tytuły prasowe – Newsweek, Focus, Playboy, dodatek „Co jest grane” Gazety Wyborczej, Logo, CKM, Cosmopolitan, Teraz Rock, Forbes, Autoświat i Komputer Świat. Elementem strategii reklamowej jest także miesięczna kampania banerowa w serwisach Onet.pl, WP.pl i Murator.pl oraz działania autopromocyjne, obejmujące antenę Radia Eska ROCK, serwis internetowy stacji oraz jej profil na Facebooku.

Reklama do końca września będzie się również pojawiać w sieciach kinowych Multikino i Cinema City (kampania on i off screen) we wszystkich kinach w całej Polsce. Natomiast do końca października promujący stację billboard sponsorski będzie emitowany w telewizji TVN przed i po każdym programie Kuby Wojewódzkiego.

To trzecia z kolei tak bogata kampania promująca stację. Strategię działań reklamowych przygotował Dział Promocji Radia Eska ROCK, który odpowiadał również za zakup i planowanie mediów. Kampanię outdoorową zaplanował Dom Mediowy Starcom i New Public.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu