Kampania reklamowa Portu Lotniczego Wrocław

„Poleć Wrocław” – pod takim hasłem wystartowała pierwsza kampania reklamowa nowego terminalu portu lotniczego we Wrocławiu. Przez najbliższy miesiąc w prasie, radiu, Internecie i na billboardach wrocławskie lotnisko będzie promowało perspektywy i możliwości, jakie mieszkańcom regionu stwarza nowy obiekt.

Szacuje się, że dzięki otwarciu Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, zasięg oddziaływania wrocławskiego lotniska znacznie się rozszerzył. To skłoniło Port Lotniczy Wrocław do podjęcia decyzji o zorganizowaniu kampanii reklamowej w regionie, której celem jest promocja nowego terminalu wrocławskiego lotniska. W jej ramach mieszkańcy pięciu województw (dolnośląskiego, opolskiego, wielkopolskiego, śląskiego i lubuskiego) będą zachęcani do podróżowania z nowego lotniska za pomocą setek spotów radiowych w lokalnych rozgłośniach, reklam w największych regionalnych gazetach, bannerów w internetowych serwisach i prawie 70 billboardów w 26 miastach. Kampania przebiega pod hasłem: ,,Poleć Wrocław”. Ofensywa reklamowa ma pokazać, że, dzięki nowoczesnej infrastrukturze, latanie ze stolicy Dolnego Śląska jest komfortowe i dostępne nie tylko dla wrocławian.

– Dzięki nowoczesnemu terminalowi już teraz jesteśmy w stanie zapewnić obsługę na najwyższym poziomie blisko 4 milionom pasażerów rocznie, którzy – w sezonie letnim – mogą wybierać spośród rekordowej liczby 60 kierunków – mówi Monika Półtorzycka-Jon, manager  ds. marketingu i PR Portu Lotniczego Wrocław. – Nowa infrastruktura to także AOW, która gwarantuje szybki dojazd z północy i południa województwa, natomiast A4 – ze wschodnich i zachodnich stron regionu. Z myślą o osobach, które wybierają się z portu w dłuższą podróż, przygotowaliśmy tani parking długoterminowy. Chcemy pokazać więc mieszkańcom regionu, że jeśli latać – to tylko z Wrocławia! – dodaje.

Nowy terminal Portu Lotniczego Wrocław został oddany do użytku w marcu 2012 roku, jako pierwszy wśród polskich lotnisko przed UEFA EURO 2012™. Już teraz jest w stanie obsłużyć blisko 4 miliony pasażerów rocznie. Docelowo – po dalszej rozbudowie – ta liczba może wzrosnąć do 7 milionów. Na tle innych portów regionalnych, wrocławskie lotnisko odznacza się m.in. dużą kubaturą (330 tysięcy metrów sześciennych), rozbudowaną strefą komercyjną (4 tysiące metrów kwadratowych) oraz wygodnymi rękawami lotniczymi, którymi pasażerowie poruszają się między samolotem i obiektem. W letniej siatce połączeń Portu Lotniczego Wrocław znalazła się rekordowa liczba  blisko 60 połączeń – prawie 40 regularnych i 20 czarterowych.

Więcej informacji: Port Lotniczy im. Mikołaja Kopernika we Wrocławiu położony jest w południowo-zachodniej części Wrocławia, w odległości ok.10 km od centrum miasta, w pobliżu Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, którą można się dostać na lotnisko szybko i komfortowo m.in. zarówno od strony Warszawy (przez łącznik Długołęka), od Poznania z drogi krajowej nr5, a także od południa z drogi krajowej nr 8 oraz z autostrady A4. Dynamiczny rozwój ruchu lotniczego port notuje od 2003 roku. W ciągu 5 lat liczba pasażerów wzrosła pięciokrotnie. Lotnisko obsługuje przewoźników sieciowych, którzy oferują loty do największych portów przesiadkowych w Europie, przewoźników niskokosztowych, takich jak Ryanair, czy Wizz Air, którzy posiadają we Wrocławiu swoje bazy operacyjne, a także linie czarterowe, wynajmowane przez tour operatorów do transportu klientów biur podróży. 11 marca Port Lotniczy Wrocław uruchomił nowy terminal. Przepustowość wynosi ponad 3,5 mln pasażerów rocznie, docelowo będzie można obsłużyć 7 mln osób.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu