Przejdź do treści

Telepizza wita uczniów specjalną ofertą

Na rozpoczęcie szkoły Telepizza przygotowała specjalną ofertę, która ma być miłą niespodzianką dla wszystkich uczniów. To kolejna tego typu akcja zorganizowana przez hiszpańską sieć pizzerii w tym roku, która jak twierdzi Iwona Olbryś, Dyrektor Generalna sieci w Polsce ma być zaskakująca i zainteresować wielu klientów.

„Najlepsze promocje” to hasło reklamowe idealnie wpisuje się w strategię marketingową Telepizzy, która często przygotowuje niespodzianki dla swoich klientów. Krótkoterminowe oferty specjalne organizowane na przykład z okazji Walentynek, Dnia Kobiet, Dnia Dziecka, czy właśnie realizowana „na powitanie szkoły” są tego najlepszym przykładem.

Najnowsza promocja dotycząca inauguracji roku szkolnego będzie dotyczyła małej pizzy dostępnej za 5 zł w lokalu oraz loda Big Milk za 1 zł. Jednak jak mówi Iwona Olbryś, Dyrektor Generalna hiszpańskiej sieci w Polsce, nie atrakcyjna cena jest najważniejszym elementem tej kampanii. „Akcje specjalne” są częścią strategii, która w Telepizzy realizowana jest konsekwentnie od lat i które stały się już naszym „znakiem firmowym”. Organizując je zależy nam na oddziaływaniu na emocje i wywołanie pozytywnych skojarzeń z marką Telepizza. Specjalna oferta z okazji specjalnego dnia ma być miłym zaskoczeniem dla klientów, którzy akurat tego dnia odwiedzą nasz lokal. Mam nadzieję, że podobnie jak przy innych okazjach tak i w pierwszy dzień szkoły wiele osób odwiedzi nasze lokale.

Najnowsza akcja promocyjna Telepizzy będzie obowiązywać tylko w poniedziałek 03.09.2012 r. we wszystkich jej lokalach.

Telepizza Poland Sp. z o.o należy do Grupy Telepizza, która posiadając niemal 1000 restauracji,  należy do niekwestionowanych liderów na rynku pizzerii w takich krajach jak Polska, Hiszpania, Portugalia, Chile, Peru oraz Kolumbia. Pierwszy lokal powstał w sercu Madrytu, gdzie obecnie znajduje się centrala firmy. Do Polski Telepizza zawitała w 1992 r . Pierwszy lokal powstał w Warszawie przy ulicy Prostej. Obecnie sieć krajowa liczy 114 restauracji i sukcesywnie się rozwija dzięki wprowadzonemu w 2001 r. systemowi franczyzowemu.