Telepizza wita uczniów specjalną ofertą

Na rozpoczęcie szkoły Telepizza przygotowała specjalną ofertę, która ma być miłą niespodzianką dla wszystkich uczniów. To kolejna tego typu akcja zorganizowana przez hiszpańską sieć pizzerii w tym roku, która jak twierdzi Iwona Olbryś, Dyrektor Generalna sieci w Polsce ma być zaskakująca i zainteresować wielu klientów.

„Najlepsze promocje” to hasło reklamowe idealnie wpisuje się w strategię marketingową Telepizzy, która często przygotowuje niespodzianki dla swoich klientów. Krótkoterminowe oferty specjalne organizowane na przykład z okazji Walentynek, Dnia Kobiet, Dnia Dziecka, czy właśnie realizowana „na powitanie szkoły” są tego najlepszym przykładem.

Najnowsza promocja dotycząca inauguracji roku szkolnego będzie dotyczyła małej pizzy dostępnej za 5 zł w lokalu oraz loda Big Milk za 1 zł. Jednak jak mówi Iwona Olbryś, Dyrektor Generalna hiszpańskiej sieci w Polsce, nie atrakcyjna cena jest najważniejszym elementem tej kampanii. „Akcje specjalne” są częścią strategii, która w Telepizzy realizowana jest konsekwentnie od lat i które stały się już naszym „znakiem firmowym”. Organizując je zależy nam na oddziaływaniu na emocje i wywołanie pozytywnych skojarzeń z marką Telepizza. Specjalna oferta z okazji specjalnego dnia ma być miłym zaskoczeniem dla klientów, którzy akurat tego dnia odwiedzą nasz lokal. Mam nadzieję, że podobnie jak przy innych okazjach tak i w pierwszy dzień szkoły wiele osób odwiedzi nasze lokale.

Najnowsza akcja promocyjna Telepizzy będzie obowiązywać tylko w poniedziałek 03.09.2012 r. we wszystkich jej lokalach.

Telepizza Poland Sp. z o.o należy do Grupy Telepizza, która posiadając niemal 1000 restauracji,  należy do niekwestionowanych liderów na rynku pizzerii w takich krajach jak Polska, Hiszpania, Portugalia, Chile, Peru oraz Kolumbia. Pierwszy lokal powstał w sercu Madrytu, gdzie obecnie znajduje się centrala firmy. Do Polski Telepizza zawitała w 1992 r . Pierwszy lokal powstał w Warszawie przy ulicy Prostej. Obecnie sieć krajowa liczy 114 restauracji i sukcesywnie się rozwija dzięki wprowadzonemu w 2001 r. systemowi franczyzowemu.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu