Responsive design w nowym serwisie Link4

Link4 uruchomił nową stronę internetową ułatwiającą proces wyboru ubezpieczenia online. Jedną z zalet serwisu Link4 jest niewątpliwie jego kompatybilność z różnymi wielkościami ekranów, co w kontekście popularyzacji urządzeń mobilnych ma ogromne znaczenie. Projekt strony powstał we współpracy z agencją Symetria, za wdrożenie witryny odpowiedzialna była agencja Merix Studio.

Nowa odsłona strony Link4 jest jednym z pierwszych polskich serwisów wpisujących się w trend responsive design. Dzięki zaprojektowanym przez Symetrię rozwiązaniom, strona dostosowuje się do wielkości ekranu.  Ułatwia to wykorzystanie kluczowych sekcji serwisu posiadaczom smartfonów czy tabletów.

Minimalizm w opisach i jasna struktura serwisu zwiększają komfort pracy klientów. Dzięki różnorodnym narzędziom wsparcia, ubezpieczyciel zapewnia pomoc podczas całej podróży użytkownika – od momentu wejścia na stronę, aż po finalizację zamówienia. W nowym serwisie znaleźć można czat, wirtualnego doradcę, sekcję najczęściej zadawanych pytań oraz nowy silnik wyszukiwarki, który ułatwia dotarcie do poszukiwanych informacji.

– Naszym celem było stworzenie serwisu, który wpisze się w wizerunek marki Link4 jako nowoczesnego i innowacyjnego ubezpieczyciela. Jednocześnie zależało nam na tym, aby zbudować serwis, którego struktura będzie elastyczna i pozwoli nam na budowanie kontentu wokół potrzeb poszczególnych grup naszych klientów – mówi Maciej Marszałek, Dyrektor Departamentu eBusiness w Link4.

Zespół Link4 zadbał również o wdrożenie najnowszych narzędzi do analizy ruchu na stronie i precyzyjnego targetowania w czasie rzeczywistym. O sukcesie nowatorskich rozwiązań może świadczyć fakt, że serwis Link4 będzie wykorzystany w innych krajach Grupy RSA, do której należy ubezpieczyciel. Już wkrótce światło dzienne ujrzy strona w Dubaju, która bazuje na polskim rozwiązaniu.

Zapraszamy do odwiedzenia nowej witryny Link4.

Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. jest pionierem i liderem ubezpieczeń direct w Polsce. Swoją działalność operacyjną w Polsce rozpoczęła w 2003 r. Podstawą modelu biznesowego Link4 jest sprzedaż polis ubezpieczeniowych przez telefon i internet. Zaawansowana technologia zapewnia 24-godzinny dostęp do profesjonalnych usług oraz serwisu przez stronę internetową: www.link4.pl  oraz pod łatwym do zapamiętania numerem telefonu – 22 444 44 44 z dowolnego miejsca w kraju. Link4 oferuje klientom indywidualnym ubezpieczenia samochodowe, mieszkaniowe i turystyczne. Ubezpieczyciel jest laureatem wielu nagród i wyróżnień. Jako pierwsze towarzystwo ubezpieczeń direct otrzymało certyfikat ISO 9001:2001 w obszarze likwidacji szkód.

Od 15 czerwca 2009 r. Link4 należy w całości do międzynarodowej grupy ubezpieczeniowej RSA, obecnej w 130 krajach i zatrudniającej 22 000 osób na całym świecie. RSA szczyci się ponad 300-letnią tradycją w ochronie ubezpieczeniowej i obsługuje łącznie ponad 20 mln klientów. W 2011 roku przypis składki Grupy wyniósł 8,45 mld GBP.

Symetria specjalizuje się w obsłudze projektów związanych z prowadzeniem biznesu w Internecie. Od 1998 roku eksperci agencji doradzają i wykonują wdrożenia dla największych polskich firm. Z usług firmy korzystali m.in. Link4, Volkswagen, BZ WBK, Payback, Era, Orange, Wirtualna Polska, TVP, Nestle, Hochland, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Cyfra+.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu