Magdalena Górnicka wzmacnia szeregi faceADDICTED

Magdalena Górnicka dołączyła do zespołu agencji innowacji i interakcji – faceADDICTED na stanowisku Community Managera. Doświadczenie zdobywała we wrocławskiej agencji Publicon, gdzie zajmowała się kompleksową obsługą marek w mediach społecznościowych.

Współtworzyła od samego początku cykl konferencji – Social Media Day Poland. Spotkania te wpisały się na stałe na mapę wydarzeń branży interaktywnej w Polsce w we Wrocławiu jest najpopularniejsza konferencja branżowa. Magdalena odpowiadała m.in. za program konferencji, kontakty z prelegentami oraz mediami branżowymi.

Jedyna w Polsce Obamolożka – badaczka wizerunku Baracka Obamy oraz wykorzystania przez niego nowych mediów w komunikacji politycznej. Absolwentka Dziennikarstwa i Public Relations oraz Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Wrocławskim. Badaniu wizerunku 44–ego Prezydenta USA poświęciła ostatnie cztery lata i trzy prace dyplomowe. Współpracuje przy Geek Girls Carrots – inicjatywie dla kobiet z branży IT i interaktywnej.

W faceADDICTED Magdalena odpowiada za bezpośrednią obsługę klientów i zarządzanie społecznościami oraz działaniami wspierającymi wizerunek Klientów faceADDICTED w blogosferze.

Przejście Magdaleny do faceADDICTED jest kolejnym etapem dynamicznego rozwoju i zajmowania pozycji eksperta w dziedzinie komunikacji online przez agencję.

1 faceADDICTED, Magdalena GórnickafaceADDICTED

Agencja Innowacji i Interakcji, która dzięki wykorzystaniu nowych mediów & technologii gwarantuje markom i firmom unikalną przewagę nad konkurencją. Swoim klientom zapewnia inteligentne i nieszablonowe podejście do dialogu i interakcji marki z konsumentami.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu