IAB Polska docenia solidną pracę i przyznaje nagrody w konkursie IAB CreativeShowcase

Edycja Letnia konkursu na najlepsze kampanie reklamowe w internecie “IAB Creative Showcase” nadal trwa. Do 7 września można zgłosić swoją kreację. Udział w konkursie jest bezpłatny a wszystkie nadesłane prace zostaną opublikowane.

IAB Creative Showcase to konkurs, który ma za zadanie promowanie innowacyjności kreacji internetowych w Polsce. Trwa Edycja letnia konkursu. Do 7 września można zgłosić swoją pracę za pomocą strony http://www.iabcreativeshowcase.pl.

Zgarnij laury i wypromuj swoją pracę.

Co kwartał Jury nagradza 3 najbardziej kreatywne prace. Pierwsza otrzymuje tytuł laureata, dwie kolejne otrzymują wyróżnienia. Wszystkie nadesłane prace, nie tylko laureatów, zostaną opublikowane na stronie konkursu.

Wszyscy zgłaszają pracę!

Zarówno agencje interaktywne, domy mediowe, działy kreacji. Każdy może zgłosić swoją kreację. Mało tego, można zgłosić dowolna ilość prac. Udział w konkursie jest bezpłatny.

Pokaż co masz!

Wejdź na stronę http://www.iabcreativeshowcase.pl i zgłoś swoją pracę w kilku prostych krokach.

O IAB Polska

Interactive Advertising Bureau istnieje na polskim rynku od 2000 roku. Od 2007 roku działa jako Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Wśród członków związku znajdują się m.in. największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne.

Celem statutowym związku jest reprezentowanie interesów branży internetowej oraz szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie marketingu interaktywnego. IAB ma za zadanie m.in. informować o potencjale reklamowym internetu, pokazywać skuteczne rozwiązania marketingowe oraz tworzyć i promować standardy jakościowe.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu