Twarzą do Klienta – nowe BOK Siódemki na Facebooku

Siódemka uruchomiła nową wersję Biura Obsługi Klienta na facebookowym profilu firmy. Zmieniony został design zakładki, dzięki któremu użytkownik może korzystać z prostej i intuicyjnej nawigacji. Dodane zostały także nowe funkcjonalności.

Dzięki trackingowi Allegro, facebookowicze mogą sprawdzać status przesyłek nadawanych w ramach transakcji na najpopularniejszym serwisie aukcyjnym w Polsce. Nie trzeba znać numeru listu przewozowego – wystarczy własny nick i numer aukcji. Dodany został także lokalizator, dzięki któremu bez problemu można znaleźć najbliższą palcówkę Siódemki lub punkt nadania paczek, czyli popularny Service Point. Wszystko z poziomu facebooka.

Zmieniliśmy także design zakładki, aby uczynić nawigację bardziej przyjazną dla użytkownika – mówi Marcin Kruszyński PR Manager Siódemki – Teraz większość funkcjonalności dostępna jest już z pierwszego poziomu zakładki. Jej układ tworzy 5 boksów pozwalających na wykonanie żądanej czynności. Jeśli np. chcemy sprawdzić status naszej przesyłki, od razu możemy wpisać wszystkie niezbędne dane we właściwe pola, bez konieczności przechodzenia do kolejnych podstron. To znacząco upraszcza i przyspiesza cały proces.

Dzięki nowoczesnemu i funkcjonalnemu BOK-owi na najpopularniejszym portalu społecznościowym na świecie, komunikacja na linii Siódemka – Klient jest jeszcze bardziej efektywna. Pełny zakres funkcjonalności nowej zakładki to:

  • monitoring przesyłek,
  • tracking allegro,
  • lokalizator placówek,
  • szybkie zamówienie kuriera,
  • zadawanie pytań pracownikom wraz z historią dotychczasowej korespondencji.

– Siódemka od wielu lat wykorzystuje interaktywne rozwiązania informatyczne do poprawy komunikacji z Klientami oraz zwiększenia terminowości oraz dokładności doręczania paczek. Ponieważ Facebook jest bardzo istotnym narzędziem komunikacji postanowiliśmy rozwijać Biuro Obsługi Klienta właśnie w ramach tego popularnego portalu społecznościowego – twierdzi Marcin Kruszyński.

Siódemka jest liderem innowacji na rynku kurierskim zarówno w zakresie usług i narzędzi jak i komunikacji z Klientem. Jednym z ważniejszych elementów tej strategii jest firmowy profil na Facebooku, który obecnie ma już ponad 5,5 tys. fanów. Tablica Siódemki jest miejscem nie tylko wymiany informacji i doświadczeń ze świata logistyki, biznesu i e-commerce. Użytkownicy mogą również śledzić wyniki gry siatkarek Siódemki Legionovia oraz starty Pawła Tomaszka, reprezentującego barwy Siódemki w Rajdowych Mistrzostwach Polski i Europy. Dla fanów firma przygotowała również szereg konkursów oraz zabaw, które z jednej strony stanowią dobrą rozrywkę, z drugiej zaś przybliżają użytkownikom filozofię działania Siódemki.

– Oprócz informacji dla indywidualnych użytkowników, Siódemka przygotowała specjalną część dedykowaną klientom biznesowym, gdzie obok informacji na temat oferty i rozwiązań dla sektora B2B, fani „biznesowi” mają dostęp do informacji na temat zarządzania procesami logistycznymi, optymalizacji wysyłek oraz rozwoju rynku TSL i segmentu e-commerce – dodaje Marcin Kruszyński.

Informacja o Siódemka S.A.

Siódemka S.A. powstała w 1998 roku. Obecnie jej strukturę tworzy 40 lokalnych oddziałów oraz zespół 3000 pracowników i kurierów. Firma świadczy usługi kurierskie i logistyczne, dostosowane do unikalnych potrzeb kilkunastu tysięcy klientów na terenie całego kraju. Siódemka oferuje usługi w serwisie lokalnym i krajowym, doręczając do przedsiębiorstw i osób prywatnych ponad 1,5 miliona paczek miesięcznie. Jest liderem w zakresie wdrażania nowoczesnych rozwiązań organizacyjnych i technologicznych, zapewniających automatyzację i skuteczne zarządzanie procesem obsługi przesyłek. Należą do nich takie rozwiązania, jak: WebMobile7, Mobile7, Tracking Allegro, WebPack7, 7 Office Ship Control, 7 Business Ship Control.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu