Zarabiaj na swojej fotograficznej pasji w serwisie Fotolia

Preferujesz krótsze, intensywne wyjazdy czy może cały rok planujesz długi, letni urlop? Wolisz wylegiwać się na plaży czy stawiasz na zwiedzanie i poznawanie nowych kultur? Niezależnie od wakacyjnych preferencji uwielbiamy utrwalać letnie chwile na zdjęciach. Bank zdjęć Fotolia zaprasza do współpracy wszystkich, którzy mogą pochwalić się pięknymi wakacyjnymi fotografiami.

Już ponad 150 tys. zawodowych fotografów oraz amatorów sprzedaje swoje zdjęcia na platformie Fotolia – wiodącym w Europie microstocku – który oferuje swoim użytkownikom ponad 18 milionów cyfrowych obrazów i klipów wideo. Jako jeden z największych banków fotografii, wciąż poszerza oraz wzbogaca swoją ofertę o nowe obrazy. Koniec wakacji to doskonały moment, aby dołączyć do powiększającej się społeczności artystów, sprzedających swoje zdjęcia w serwisie. Firma zachęca wszystkich, zarówno, zawodowych fotografów jak i utalentowanych amatorów, do wysyłania swoich zdjęć.

– Z naszej wiedzy wynika, że Polacy uwielbiają robić zdjęcia, szczególnie w dobie szerokiej dostępności urządzeń rejestrujących oraz oprogramowania do fotograficznej obróbki. Wracając do domu po wakacjach, najczęściej zgrywamy zdjęcia z wyjazdów na twardy dysk… i tam zostają już na zawsze. Pokazujemy je rodzinie czy znajomym, czasem wracamy do nich w zimowych miesiącach czy ustawiamy jako tapetę na pulpicie. Nie musi tak być – mówi Beata Jaroszewska, dyrektor operacyjny serwisu Fotolia w Polsce.

Fotografowie i graficy z całego świata codziennie wysyłają tysiące nowych obrazów do serwisu Fotolia. Każde wysłane zdjęcie zostaje ocenione pod kątem merytoryki, jakości oraz wymogów technicznych przez zespół profesjonalnych edytorów. Jeśli pomyślnie przejdzie weryfikację jest wystawiane w banku zdjęć Fotolia, a autor zaczyna na nim zarabiać.

– Na co dzień współpracujemy z tysiącami utalentowanych osób, które realizując fotograficzną pasję sprzedają swoje najlepsze fotografie on-line i zarabiają na tym pieniądze. Chcemy, aby ten trend na dobre zadomowił się także w Polsce i zachęcamy do współpracy. Wystarczy założyć konto na serwisie Fotolia (darmowe), wybrać najlepsze zdjęcia i je wysłać – dodaje Beata Jaroszewska.

Fotografowie, których zdjęcia zostaną licencjonowane przez serwis, otrzymują prowizję od każdego sprzedanego obrazu. Ten model biznesowy dostarcza korzystnych rozwiązań zarówno dla fotografów, jak i kupujących. Chroniąc prawa autorskie oraz generując prowizję dla artystów, Fotolia oferuje wysokiej jakości obrazy w cenach przystępnych dla każdego kupującego. Wszelkie informacje związane z wymogami dotyczącymi wysyłania zdjęć dostępne są na stronie internetowej http://pl.fotolia.com/Info/Contributors/GeneralInformation.

Szanowni Państwo zgodnie z polityką zachowania praw autorskich prosimy o wykorzystywanie zdjęć jedynie do ilustracji treści z komunikatu oraz podpisywanie ich nazwami autorów oraz źródłem pochodzenia, którym jest serwis Fotolia.

Wymagane kryteria zdjęć przesłanych do Fotolia:

  • Zdjęcia muszą być zapisane w formacie JPEG
  • Rozdzielczość zdjęć nie może być niższa niż 2400 x 1600 pikseli (4MP)
  • Zdjęcia powinny mieć zachowane normalne proporcje
  • Plik powinien mieć rozmiar mniejszy niż 30 MB
  • Pliki nie powinny mieć zmienianej wielkości (należy wysyłać pliki w ich oryginalnej rozdzielczości)
  • Wysyłający musi być autorem zdjęcia
  • Wysyłający musi posiadać ważną umowę z modelem (zgodę na rozpowszechnianie wizerunku) dla każdej osoby przedstawionej w plikach
  • Nie można wysyłać zdjęć zawierających logotypy lub chronione znaki towarowe
  • Nie można wysyłać zdjęć zawierających budynki, dobra lub miejsca chronione prawem własności intelektualnej
PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu