zanox z nowym menedżerem sprzedaży i klientami

Europejski lider reklamy efektywnościowej zatrudnił nowego menedżera sprzedaży. Tomasz Karolak będzie odpowiedzialny za sprzedaż usług sieci w Europie Centralnej i Wschodniej. Firma pozyskała też w ostatnim czasie nowych klientów, umacniając tym samym swoją pozycję w Polsce.

Nowy menedżer sprzedaży przeszedł do zanox z Google Polska, gdzie pracował przez ostatnie cztery i pół roku na stanowisku Senior Account Manager dla branży lokalnej, handlowej oraz media i rozrywka. Wcześniej zajmował stanowisko Account Managera w McCann Erickson. Tomasz Karolak ukończył studia w krakowskiej Akademii Górniczo-Hutniczej. Jest również absolwentem programu Executive MBA realizowanego przez Uniwersytet w Sztokholmie i Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Do jego nowych obowiązków należy upowszechnianie wiedzy z obszaru marketingu efektywnościowego zanox. Będzie też odpowiedzialny za rozwój sprzedaży w regionie Europy Centralnej i Wschodniej, a także pozyskiwanie nowych klientów w strategicznych branżach: handel, turystyka, technologia i telekomunikacja oraz finanse. Do jego zadań należy również wprowadzanie do oferty zanox nowych kanałów promocji sprzedaży i narzędzi wspomagających rozwój programów afiliacyjnych: jak np. retargetowanie produktowe, retargetowanie procesu zakupu, reklama w wyszukiwarkach w modelu CPA/CPS (płać za efekt/sprzedaż).

Lato dobre dla zanox

Mimo wakacyjnego spowolnienia na rynku reklamy internetowej, zanox pozyskał pięciu nowych klientów strategicznych. Do programów firmy dołączyła największa w Polsce sieć specjalistycznych sklepów dziecięcych – SMYK. Współpracę reklamową rozpoczął też EMPIK, który jest jednym z najczęściej odwiedzanych sklepów internetowych w Polsce. Swoje programy powierzyli zanox również Groupon Shop oraz Office Depot, jeden z największych na świecie producentów materiałów biurowych. Do grona reklamodawców dołączyła również sieć telefonii komórkowej Play.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu