Red8 Advertising zrealizowała kampanię dla marki Verdin

Wystartowała przygotowana przez agencję Red8 Advertising kampania reklamowa preparatu Verdin Complexx zrealizowana na zlecenie koncernu USP Zdrowie.

Kampania prowadzona jest pod hasłem „Verdin Complexx działa i Ty działasz” w stacjach telewizyjnych i radiowych. Jej celem jest edukacja konsumentów na temat działania produktu, który jednocześnie stymuluje wątrobę, trzustkę i żołądek do wspólnej, bardziej wydajnej pracy. Dzięki temu pozwala uwolnić się od uczucia ciężkości po jedzeniu i przywraca chęć działania. W kategorii gastrycznej, do której należy produkt, koncepcje reklamowe oparte były dotychczas głównie na pokazaniu możliwości jedzenia wszystkich produktów. W kampanii Verdin Complexx ta konwencja została przełamana i tym razem idea kreatywna opiera się na pokazaniu uczucia ciężkości po obfitym posiłku, któremu zaradzić może Verdin Complexx. Do podkreślenia tego stanu wykorzystano motyw opadania na fotel bohaterów występujących w filmie reklamowym i unoszenia się z lekkością po zażyciu Verdin Complexx.

Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Starcom.

Red8 Advertising istnieje od 2002 r. Stworzyła wiele uznanych i nagradzanych kampanii reklamowych, wśród nich na przykład „Mi to Lotto” dla Dużego Lotka, „Mówimy Waszym językiem“ dla Castoramy, czy cykl reklam dla marki Zelmer. W ubiegłorocznym konkursie reklamowym Effie, agencja zdobyła statuetkę za launch Kasztelana Niepasteryzowanego (Carlsberg Polska), a w 2010 r. srebro za efektywność kampanii dla marki Fortuna oraz Ibuprom.

W gronie obecnych klientów Red8 są m.in. Agros-Nova (Fortuna), Carlsberg (Harnaś, Okocim, Piast, Kasztelan, Karmi, Bosman), Ceramika Paradyż, AmRest (KFC, Pizza Hut), US Pharmacia (Apap, Gripex, Acatar, Verdin, Naxii), Komfort, Nestle Waters Polska (Nałęczowianka), BRE Bank, Smakowita, Bonduelle, Zelmer.

  • Klient: USP Zdrowie
  • Marka: Verdin (produkt z kategorii gastrycznej)
  • Agencja: Red8 Advertising
  • Przedstawiciele agencji: Viola Stanisławska, Piotr Potorski
  • Przedstawiciel Klienta: Aleksandra Luchowska – Product Manager, Bruno Piroird – Group Product Manager GI
  • Art Director: Piotr Grzegorzewski
  • Copywriter: Jarek Goleniowski
  • Dom produkcyjny: Garaż Miejsce Filmowe
  • Post-Produkcja: Badi Badi
  • Reżyseria: Tadeusz Śliwa
  • Zdjęcia: Marek Rajca
  • Media: Telewizja, Radio (stacje ogólnopolskie oraz wybrane rozgłośnie regionalne)
  • Dom mediowy: Starcom
  • Czas trwania: od 20 sierpnia 2012 r. bez podania terminu zakończenia
PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu