Bluerank przygotował kampanię SEM dla Mitsubishi

Agencja SEM wygrała przetarg na przeprowadzenie kampanii PPC dla Mitsubishi.

Bluerank realizuje kampanię linków sponsorowanych dla Mitsubishi w wyjątkowo konkurencyjnej branży. Reklamy promują zarówno centralę MMC Car Poland, jak i oferty poszczególnych dealerów. Kampanię charakteryzuje duże skupienie na regionalnej promocji poszczególnych modeli aut. Do uzyskania optymalnych efektów zastosowane zostały takie narzędzia jak remarketing oraz reklama kontekstowa. Współpraca Mitsubishi i agencji Bluerank jest nastawiona na obniżenia kosztów kampanii reklamowej w wyszukiwarkach i sieciach kontekstowych, przy jednoczesnym maksymalnym wykorzystaniu potencjału marketingowego dla poszczególnych regionów kraju. Stała obecność reklamowa MMC Car Poland w wyszukiwarkach na zapytania ogólne oraz brandowe, jak również nieustanna optymalizacja kampanii PPC, mają na celu zwiększenie i poprawę jakości ruchu w dedykowanych serwisach WWW.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu