Strategiczna inwestycja Ricoh w PTI Marketing Technologies

Ricoh Company (Ricoh) poinformowało o strategicznej inwestycji w firmę PTI Marketing Technologies™, wiodącego dostawcę usług web-to-print i rozwiązań z zakresu personalizacji marketingowej.

Inwestycja ma na celu dalszy rozwój nowych narzędzi marketingowych pomagających przedsiębiorstwom i drukarniom komercyjnym osiągnąć wydajność i wzrost. Jest to kolejne strategiczne posunięcie Ricoh mające na celu zapewnienie klientom kompletnych rozwiązań do druku produkcyjnego – wyposażenie ich we wszystkie zasoby (w tym automatyzację marketingu i zarządzanie marką) niezbędne do zmiany w dostawcę usług marketingowych. Ricoh pomaga firmom każdej wielkości, z całego świata, w rozszerzeniu ich biznesu za pomocą takich narzędzi, jak data intelligence, oprogramowanie do zarządzania dokumentami, wiodące urządzenia cyfrowe, które mają na celu zapewnienie klientom przewagi konkurencyjnej.

Ricoh razem z PTI będzie dostarczało nowe technologie, oprogramowanie i usługi umożliwiające firmom prowadzenie trafnych, multikanałowych kampanii marketingowych na poziomie globalnym, regionalnym i lokalnym. Ricoh od dawna jest zaangażowany w doradzanie firmom jak wykorzystywać wiodące narzędzia marketingowe i wspierające rozwój biznesu poprzez programy takie jak Business Booster i Business Driver Program™. Te oferujące wartość dodaną inicjatywy mają pomóc firmom w szybszym wdrożeniu bardziej produktywnej i przynoszącej zyski strategii marketingowej. Dzięki inwestycji w PTI, klienci Ricoh mogą zwiększyć swoje możliwości, w łatwiejszy sposób rozszerzając swoje portfolio z jednego kanału, jak np. direct mail, do pełnego spektrum multikanałowej komunikacji, dodając wartość i zapewniając wzrost zarówno sobie, jak i swoim klientom.

„Dzisiejszy drukarze komercyjni szukają rozwiązań wykraczających poza tradycyjne usługi drukowania, aby móc być o krok przed konkurencją. To jest właśnie cel naszej inicjatywy „Druk i nie tylko” – aby umożliwić klientom uzyskanie nowych źródeł przychodów, zwiększyć efektywność i obniżyć koszty, niezależnie od tego, w którym kierunku chcą podążać ze swoją firmą. Od analizy danych przez zarządzania marką po nasze nowe narzędzie Clickable Paper – poza tradycyjnym sprzętem mamy wiele ofert, które niosą wartość dodaną dla każdego portfolio” – mówi Yasuhiko Hosoe, associate director i deputy general manager w Ricoh Production Printing Business Group, Ricoh Company. „Nasza inwestycja w PTI, firmę, która jest innowatorem w zakresie technologii marketingowych, demonstruje nasze zaangażowanie w umożliwianie klientom wykraczania poza standardowe myślenie i poza druk – umożliwia dostarczanie czegoś więcej.”

“Cieszymy się bardzo, że Ricoh zainwestowało w naszą firmę. Po wielu latach tworzenia oprogramowania, jest to szczególnie budujące, że lider taki jak Ricoh uważa, że obszar technologii marketingowych jest na tyle istotny, że zdecydował się na inwestycję w naszą firmę” – mówi Coleman Kane, prezes i CEO PTI Marketing Technologies. „Inwestycja Ricoh, połączona z doświadczeniem i obecnością firmy na całym świecie, pozwoli nam na szybki rozwój i wdrożenie naszego oprogramowania MarcomCentral i FusionPro w skali globalnej. Połączenie najlepszych rozwiązań Ricoh z oprogramowaniem PTI pomoże obu firmom wyróżnić się na tle konkurencji” – kontynuuje Kane. „Razem będziemy rozwijać i dystrybuować globalną ofertę, która pomoże naszym klientom w osiągnięciu sukcesu.”

W 2011 roku, firmy ogłosiły, że Ricoh będzie oferować rozwiązanie oparte na chmurze, które będzie obsługiwać wiele formatów dostarczania dokumentów, w tym PDF, AFP i HTML opartych na oprogramowaniu Saas – PTI MarcomCentral. To rozwiązanie umożliwia przedsiębiorstwom zapewnienie rozproszonym agentom, pracownikom działu sprzedaży i innym dostępu do materiałów dotyczących firmy.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu