Nowy gracz na rynku reklamy Digital Signage

Spółka Benefit Multimedia SA działająca wcześniej pod nazwą 3 Space zawarła umowę inwestycyjną z Benefit Systems SA – notowanym na giełdzie liderem świadczeń pozapłacowych – jako nowy podmiot zależny.

Benefit Multimedia SA specjalizuje się w obszarze Digital Signage, zarówno technologii, jak i komunikacji marketingowej. Firma oferuje sprzedaż czasu reklamowego, realizację spotów i materiałów dedykowanych oraz budowę sieci Digital Signage.

Spółka jest twórcą Benefit TV – ogólnopolskiego programu i sieci nośników Digital Signage zlokalizowanych w wiodących obiektach sportowych – głównie w klubach fitness. W ramach projektu Benefit TV do końca 2012 roku zaplanowano uruchomienie 360 ekranów multimedialnych, generujących 1 200 000 kontaktów miesięcznie.

Stanowisko prezesa zarządu i dyrektora generalnego Benefit Multimedia SA objął Rafał Tyborowski. Ma wieloletnie doświadczenie w budowaniu strategii sprzedaży i zarządzaniu w firmach mediowych, m.in. Ad Venture Team i należącej do  RTL Group spółce IP Polska. W ostatnich latach był związany z Call2Action SA. Ukończył Szkołę Główną Handlową. Należy do zarządu Polish Digital Signage Association.

Wiceprezesem zarządu Benefit Multimedia SA jest Katarzyna Kłopocińska. Przez ostatnie 3 lata pełniła funkcję prezes zarządu 3 Space SA – spółki z obszaru Digital Signage. Zarządzała m.in. budową i funkcjonowaniem sieci Digital Signage w obiektach sportowych i lokalach gastronomicznych. Absolwentka Politechniki Warszawskiej oraz University of Cambridge. Członek Polish Digital Signage Association.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu