Statuetka Stevie Award dla wystawy Double Eagle 1933

Samlerhuset Group BV, w Polsce reprezentowana przez Skarbnicę Narodową, zdobyła brązową statuetkę Stevie Award® w prestiżowym konkursie International Business Awards, w kategorii „Komunikacja lub Kampania PR Roku – Reputation/Brand Management”. Nagroda została przyznana za organizację europejskiego tournée najdroższej złotej monety świata – amerykańskiego Double Eagle z 1933 r. Polska odsłona tournée została zorganizowana przez Skarbnicę Narodową przy współpracy z agencją PR Unicorn Media.

– „Jesteśmy dumni z otrzymania tak prestiżowego wyróżnienia, jakim jest nagroda Stevie Awards®. Tournée Double Eagle było ogromnym organizacyjnym i komunikacyjnym wyzwaniem. Wymagało od członków całej naszej Grupy niezwykłego zaangażowania. Ale było warto. Wystawa spotkała się z olbrzymim zainteresowaniem Europejczyków i przełożyła się na popularyzację numizmatyki” – mówi Adam Zieliński, dyrektor zarządzający Skarbnicy Narodowej.

Wystawa Double Eagle 1933 znalazła się wśród najlepszych projektów wybranych z ponad 3 200 zgłoszeń, nadesłanych z przeszło 50 krajów z całego świata. W trakcie trzymiesięcznego głosowania, jury złożone z międzynarodowych ekspertów wyłoniło laureatów Stevie Awards® w 21 kategoriach.  Przyznawana już po raz dziewiąty nagroda, zwana również „Oscarami świata biznesu”, jest jednym z najbardziej prestiżach, międzynarodowych wyróżnień.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu