Bynaked.pl i Blow Energy promują się w social media

Sklep internetowy z designerskimi meblami Bynaked.pl wspólnie z marką Blow Energy Drink rozpoczęli działania promocyjne w serwisach społecznościowych. Akcja adresowana jest zwłaszcza do młodych kobiet, które należą do głównej grupy docelowej obu marek. Za pomysł i realizację odpowiada Bynaked.pl.

Bynaked.pl i Blow Energy ogłosiły konkurs fotograficzny. Zadaniem jest zrobienie zdjęcia przedstawiającego wystrój wnętrza, które autor uważa za piękne i oryginalne. Wszystkie nadesłane pocztą elektroniczną prace zostaną umieszczone na fan page Bynaked.pl oraz w profilu firmy na portalu Pinterest.com. Spośród zdjęć jury konkursu wybierze najciekawsze, a podczas oceny sugerować się będzie również jego popularnością. w wymienionych portalach społecznościowych.

Na zwycięzcę czeka ekskluzywny fotel Egg ufundowany przez Bynaked.pl. Dodatkowe nagrody zapewnia marka Blow w postaci zestawów napojów energetycznych.

Koncepcję konkursu przygotował sklep internetowy Bynaked.pl, który odpowiada również za koordynację działań. Akcja potrwa do 30 września.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu