„poCHLEBna loteria” Smakowitej

Prawie 67 000 zgłoszeń wpłynęło do zakończonej w kwietniu loterii Smakowitej (Z.T. Kruszwica) – „poCHLEBna loteria”. Loterię zorganizowała i przeprowadziła agencja 4FRAME, która przygotowała także komunikację loterii – materiały POS oraz stronę internetową.

Głównym celem loterii Smakowitej było budowanie świadomości i wizerunku marki wśród potencjalnych konsumentów. Loteria jak i jej cała komunikacja przygotowana przez 4FRAME trwała od lutego do kwietnia br. Mechanika loterii polegała na zakupie opakowania Smakowitej objętej promocją, wysłanie kodu, znajdującego się na spodzie opakowania pod wskazany numer. Raz w tygodniu można było wygrać wycieczkę do Grecji i setki nagród. Loteria komunikowana była głównie za pomocą materiałów POS w miejscu sprzedaży oraz dodatkowo przez kampanię billboardową. Szczegółowe informacje dostępne były na stronie internetowej. Podczas trwania loterii na stronie www.pochlebnaloteria.pl odnotowano 22 132 odsłon. Zakończeniem kampanii będzie organizowana przez agencję obsługa wycieczki – głównej nagrody. Zwycięzcy pojadą do Grecji we wrześniu.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu