Monini Polska – zmiana wizerunku i nowa kampania

W sierpniu 2012 roku ruszyła nowa kampania Monini we wszystkich największych polskich stacjach telewizyjnych. Akcja potrwa do końca września, a jej celem, obok wzmocnienia świadomości i wizerunku marki wśród nowych i dotychczasowych użytkowników oraz celów pro-sprzedażowych, jest prezentacja odświeżonego wizerunku marki oraz nowej ciemnozielonej butelki i etykiety dla produktów marki Monini.

Na nowej butelce oddaliśmy dekoracyjne tłoczenie w postaci naszej historycznej gałązki oliwnej, która poprzez wplecenie nazwy MONINI symbolizuje wartości marki. Nowa butelka jest przyjazna środowisku w związku z tym, że jest wyprodukowana w 70% ze szkła recyclingowego. Design, tradycja i szacunek dla środowiska znalazły nową formę. Zamysł jaki towarzyszył operacji zmiany wizerunku marki MONINI, to unowocześnienie i odświeżenie dotychczasowego loga, przy zachowaniu jednocześnie tych elementów, które od zawsze stanowiły o jego charakterze. – tłumaczy Joanna Świątek, Brand&Trade Marketing Manager Monini Polska.

Spot został nakręcony w minionym roku w Polsce, jako pierwsza realizacja telewizyjna Monini poza granicami Włoch. Od 16 sierpnia można go zobaczyć w kulinarnej stacji Kuchnia+, Programie 1 i 2 Telewizji Polskiej, TVN, Polsacie oraz większości stacji pokrewnych, informacyjno-rozrywkowych.

Kampania ATL-owa jest wspierana przez promocję marki w Internecie. Działania skupiają się wokół mediów społecznościowych oraz blogów kulinarnych. Akcja prowadzona wspólnie z agencją marketingową LoboSystem ma na celu promowanie zdrowego trybu życia i mądrego odżywiania się. Zależy nam na tym, aby pokazać konsumentom, że oliwa z oliwek extra vergine to synonim zdrowia i dobrego smaku, a marka Monini jest gwarancją jakości. Chcemy edukować, poszerzać kulinarne horyzonty Polaków oraz wspólnie poszukiwać nowych inspirujących możliwości zastosowań oliwy z oliwek i innych naszych produktów. – dodaje Joanna Świątek.

Monini jest wiodącym producentem na włoskim rynku oraz eksportuje oliwę do ponad 30 krajów na całym świecie. W Polsce jest niekwestowanym liderem na rynku producentów oliwy z oliwek. Od początku istnienia pozostaje firmą rodzinną.

Agencja reklamowa LoboSystem wspiera swoich klientów w działaniach lojalnościowych i wizerunkowych, kampaniach BTL oraz projektach multimedialnych.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu