Henio wraca do szkoły – nowa aplikacja od Lemon Sky

przez | 21/08/2012

Ruszyła nowa kampania Tesco – „Powrót do szkoły”. Agencja Lemon Sky (dawniej Adv.pl) z Grupy ADV przygotowała aplikację, w której Henio zasiadł za szkolną ławą! Użytkownicy mogą teraz zagrać w reklamie razem z bohaterem, który pomoże im także zrobić psikusa znajomym!

Słynny Henio, oprócz bycia przykładnym mężem Krysi, był już m.in. raperem (www.heniospiewa.pl) i piłkarzem (http://youtu.be/YjWJoQFxLMY), a teraz wciela się w rolę pilnego ucznia. „Powrót do szkoły” to aplikacja, która sprawia nie lada frajdę jej odbiorcom! Po wejściu na stronę http://powrotdoszkoly.pl przenosimy się do klasy wypełnionej rozmaitymi pomocami naukowymi. Możemy obejrzeć reklamę Tesco lub sami w niej zagrać, ramię w ramię z Heniem! Wystarczy wybrać odpowiednie zdjęcie, które można dodatkowo wzbogacić o szablon postaci. W kolekcji znajdują się m. in. Maria Słodziak Curie, Kopiernik, Koleżko Mieszko i wiele innych. Następnie można obejrzeć reklamę z własnym udziałem. Ponadto, aplikacja umożliwia zrobienie psikusa swoim znajomym i wysłanie im linka z odpowiednio przygotowanym filmem.

Henio poszedł o krok dalej i postanowił puścić oko do blogerów, dla których przygotował specjalną, dedykowaną wersję reklamy. „Powrót do szkoły” spotkał się z pozytywnymi komentarzami, a wielu właścicieli blogów dzieliło się nią na swoich profilach na Facebooku oraz Twitterze.

Najnowsza aplikacja jest dostępna na https://www.facebook.com/Eksperci.Tesco/ oraz na stronie http://powrotdoszkoly.pl. Powstała ona we współpracy z agencją PZL – odpowiedzialną za tworzenie reklam telewizyjnych Tesco. Lemon Sky prowadzi fanpage Ekspertów Tesco na Facebooku. Działania agencji dla brand heroes Tesco zostały nagrodzone w 2012 roku Kreaturą w kategorii Digital oraz Golden Arrow w kategorii Social Media!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.